Przetargi.pl
Zakup z dostawą soli drogowej kamiennej gatunku DS

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, ul. Akademicka 22
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2014-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Zakład Budżetowy
    ul. Akademicka 22 22
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mpgkim.lomza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup z dostawą soli drogowej kamiennej gatunku DS
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą soli kamiennej drogowej niezbrylającej gatunku DS w szacunkowej ilości 800,00 Mg luzem, zgodnej z normą PN-86/C-84081/2, z zachowaniem następujących terminów dostaw częściowych: a) do 31.12.2014 r. - 300,00 Mg, b) do 31.01.2015 r. - 500,00 Mg. 1. Dostarczona sól powinna odpowiadać gatunkowi zgodnie z normą PN-86/C-84081/2 z zawartością: 1) chlorku sodowego (NaCl): min. 90%, 2) antyzbrylacza K4Fe(CN)6: min. 20 mg/kg, 3) ziarna o frakcji 1,0 - 6,0 mm: min. 70%, 4) ziarna o frakcji poniżej 1,0 mm: max. 20%, 5) ziarna o frakcji powyżej 6,0 mm: max. 10% 2. Sól powinna spełniać następujące wymagania techniczne: 1) postać: produkt krystaliczny, sypki, 2) barwa: biała lub biała o naturalnym odcieniu szarym lub różowym, 3) substancje nierozpuszczalne w wodzie: max. 8 %, 4) wilgotność: max. 3% 2. Wymagania związane z realizacją zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się dostarczać sól drogową własnym transportem, na własny koszt oraz na własne ryzyko. Podana ilość soli drogowej jest szacunkowa. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany wielkości zamówienia oraz zmianę terminów dostaw częściowych - zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianej soli drogowej, w zależności od swoich rzeczywistych potrzeb (warunków pogodowych). Niewykorzystanie podanej (szacunkowej) ilości nie może być podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany będzie rozpocząć realizację dostaw w terminie 24 godzin od daty złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. 3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 4. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przy udziale podwykonawców. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Powyższą informację należało będzie wpisać w formularzu oferty oraz podać nazwy (firmy) podwykonawców, na których zasoby wykonawca będzie powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b uPzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp. UWAGA: Wymagania ogólne związane z realizacją zamówienia: a) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały własnym transportem do magazynu Zamawiającego, zlokalizowanego w Łomży, ul. Akademicka 22, b) w przypadku wątpliwości co do jakości dostarczonych materiałów Zamawiający zastrzega sobie prawo do pobrania próbek z dostarczonych materiałów i zlecenia badań kontrolnych niezależnemu laboratorium w celu stwierdzenia ich jakości zgodnie z obowiązującymi normami. Jeśli badania wykażą, że dostarczone materiały są złej jakości, Wykonawca zostanie obciążany kosztami badań i na własny koszt dokona wymiany wadliwej partii materiałów, c) Sól drogowa będzie dostarczana partiami, stosownie do potrzeb Zamawiającego, do dnia 31 stycznia 2015 r., z zachowaniem terminów dostaw częściowych, d) Podane ilości są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany wielkości zamówienia - zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianych materiałów drogowych, w zależności od swoich rzeczywistych potrzeb. Niewykorzystanie podanych (szacunkowych) ilości nie może być podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349271002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 3 000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mpgkim.lomza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach