Przetargi.pl
„Dostawa soli drogowej do zwalczania skutków zimy w sezonie zimowym 2019/2020”

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Muszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-370 Muszyna, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 471 40 89 , fax. 18 471 40 89
  • Data zamieszczenia: 2019-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Muszynie
    ul. Piłsudskiego 39
    33-370 Muszyna, woj. małopolskie
    tel. 18 471 40 89, fax. 18 471 40 89
    REGON: 49051044800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pgk.muszyna.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Komunalna Osoba Prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa soli drogowej do zwalczania skutków zimy w sezonie zimowym 2019/2020”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa soli drogowej do zwalczania skutków zimy w sezonie zimowym 2019/2020.” 2. Zamówienie obejmuje swym zakresem zakup, załadunek, transport, sukcesywne dostarczanie oraz rozładunek środków do zwalczania i zapobiegania śliskości takich jak sól drogowa do zwalczania skutków zimy w sezonie zimowym 2019/2019, w ilości ok 400 MG (ton) do siedziby Zamawiającego. 3. Parametry minimalne: a) Skład chemiczny:  NaCl min 98,0 %,  SO4 max 2,0 %,  H2O max 1,0 %,  K4Fe(Cn)6 (antyzbrylacz) min 40,0 mg/kg,  części nierozpuszczalne w wodzie max 3,0 %. b) Granulacja:  ziarna powyżej 6 mm max 5,0 %,  ziarna poniżej 1 mm max 50,0 %,  sól drogowa luzem bez opakowania. 4. Wykonawca zobowiązuje się do dostaw soli drogowej niezbrylającej się (Dr) posiadającej opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów w Warszawie stwierdzając przydatność do zimowego utrzymania dróg. 5. Wykonawca realizował będzie dostawy własnym środkiem transportu wraz z załadunkiem i rozładunkiem do siedziby Zamawiającego. 6. Dostawy będą dokonywane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego jednorazowo nie mniej niż 25 Mg (ton). Dostawa soli – jej transport winien być realizowany pojazdami samowyładowczymi z przykryciem w ilościach zapewniających sprawną dostawę. 7. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu dostawy sukcesywnie, na każdorazowe pisemne (w tym przez fax lub e-mail) lub telefoniczne polecenie przedstawiciela Zamawiającego, w terminach i ilościach przez niego wskazanych, przez cały okres obowiązywania umowy. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do wskazania terminu dostawy zamówienia, który stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert (Wykonawca może zaproponować skrócony termin dostawy, za co uzyska odpowiednią ilość punktów). Kryteria oceny ofert zostały opisane w Rozdziale 14 SIWZ. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości kupowanej soli drogowej, a tym samym do proporcjonalnego obniżenia wynagrodzenia. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia względem Zamawiającego, a przede wszystkim roszczenie o zapłatę za ilość soli nie dostarczonej. Rzeczywista wielkość dostaw może ulec zmianie w zależności od warunków atmosferycznych, zapotrzebowania soli do zimowego utrzymania dróg. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia łącznej ilości soli drogowej w zależności od zapotrzebowania o maksymalnie 30% - korzystając z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 Ustawy Pzp (dalej "Prawo opcji"). Skorzystanie przez Zamawiającego z Prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego i uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 11. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego Zamawiający może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. 12. Opis przedmiotu zamówienia według kodów Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 34927100-2 sól drogowa 13. Miejsce dostaw: Teren Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34927100-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w zakresie tego warunku szczegółowych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY: 1.1. OŚWIADCZENIE I DOKUMENTY OD WSZYSTKICH WYKONAWCÓW, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ: W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca z formularzem ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert następujące dokumenty: 1) Oświadczenie Wykonawcy: a) o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, b) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, c) o korzystaniu przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu z zasobów podmiotów trzecich,  Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy PZP). 3) Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. UWAGA!: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. OŚWIADCZENIA, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA UPUBLICZNIENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT: Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach