Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg, dla których zarząd sprawuje Wójt Gminy Klucze, w sezonach zimowych 2019/20, 2020/21, 2021/22, 2022/23

Urząd Gminy Klucze ogłasza przetarg

  • Adres: 32-310 Klucze, ul. Partyzantów
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 326 428 508 , fax. 326 428 052
  • Data zamieszczenia: 2019-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Klucze
    ul. Partyzantów 1
    32-310 Klucze, woj. małopolskie
    tel. 326 428 508, fax. 326 428 052
    REGON: 53776300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-klucze.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg, dla których zarząd sprawuje Wójt Gminy Klucze, w sezonach zimowych 2019/20, 2020/21, 2021/22, 2022/23
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zimowe utrzymanie dróg, dla których zarząd sprawuje Wójt Gminy Klucze, w sezonach zimowych 2019/20, 2020/21, 2021/22, 2022/23.” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg, dla których zarząd sprawuje Wójt Gminy Klucze, w sezonach zimowych 2019/20, 2020/21, 2021/22, 2022/23.” polegające na zimowym utrzymaniu dróg będących w zarządzie Wójta Gminy Klucze w Gminie Klucze w czterech rejonach: Część I Rejon nr 1 – Klucze, Klucze-Osiedle, Klucze-Osada, Jaroszowiec, Bogucin Duży Część II Rejon nr 2 – Golczowice, Zalesie Golczowskie, Kolbark, Cieślin, Bydlin Część III Rejon nr 3 – Kwaśniów Dolny, Kwaśniów Górny, Stoki Kwaśniowskie, Hucisko, Krzywopłoty, Góry Bydlińskie Część IV Rejon nr 4 – Chechło, Rodaki, Ryczówek, Godawica Szczegółowy zakres odśnieżania dróg, chodników, parkingów i placów przy obiektach oświatowych i obiektach użyteczności publicznej stanowiących własność Gminy Klucze określa Załącznik nr 7 do SIWZ. Przed złożeniem oferty Zamawiający, na wniosek Wykonawcy, dokona wskazania w terenie szczegółowo przebiegu dróg i miejsc zimowego utrzymania dróg, chodników, parkingów i placów przy obiektach oświatowych i obiektach użyteczności publicznej stanowiących własność Gminy Klucze objętych przedmiotem zamówienia określonych w Załączniku Nr 7 do SIWZ, w szczególności w odniesieniu do dróg wewnętrznych i łączników oraz Place i parkingi przy obiektach oświatowych i obiektach użyteczności publicznej stanowiących własność Gminy Klucze. Przez zimowe utrzymanie rozumie się:  utrzymanie przejezdności dróg tj. odśnieżanie dróg / usuwanie z dróg nagromadzonego śniegu i błota pośniegowego  zwalczanie gołoledzi poprzez posypywanie jezdni materiałem szorstkim niechemicznym: piasek o średnicy cząstek od 0,1 do 1mm oraz kruszywo naturalne o uziarnieniu do 4 mm oraz środkami chemicznymi - zapewnienie tych materiałów należy do obowiązków Wykonawcy i koszty jego zapewnienie wchodzą w zakres zamówienia oraz powinny być uwzględnione w cenie złożonej oferty. Zasady stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach, reguluje Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 roku w sprawie rodzaju i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach ( Dz.U. Nr 230, poz.1960 ). Wykonawca może złożyć jedną ofertę na wykonanie wszystkich części przedmiotu zamówienia, jak i oferty częściowe na wykonanie poszczególnych części przedmiotu zamówienia. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: www.gmina-klucze.pl – link BIP – Przetargi, a także są dostępne w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Klucze ul. Partyzantów 1 32-310 Klucze pok. Nr 306. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90212000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Pełnomocnictwo. - pełnomocnictwo dla osoby występującej w imieniu wykonawcy, uwzględniające szczegółowy zakres umocowania i okres obowiązywania, wskazujące że osoba posiada uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy - (jeżeli zostało udzielone). Pełnomocnictwo legitymuje pełnomocnika do wykonywania czynności prawnych w imieniu mocodawcy, zatem jego zakres i okres obowiązywania powinny być wyraźnie i precyzyjnie określone w dokumencie pełnomocnictwa, - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego wykonawcę –pełnomocnika (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) – do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy, b) Zobowiązanie innego podmiotu, na którym polega Wykonawca (jeżeli zaistniał taka sytuacja).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach