GMINA RYGLICE ogłasza przetarg
- Adres: 33-160 Ryglice, ul. Rynek 9
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 146541019
- Data zamieszczenia: 2022-10-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA RYGLICE
ul. Rynek 9
33-160 Ryglice, woj. małopolskie
tel. 146541019
REGON: 851660909 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ryglice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2022/2023: Zakup i dostawa soli drogowej na potrzeby zimowego utrzymania dróg gminnych w Gminie Ryglice - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę soli drogowej na potrzeby zimowego utrzymania dróg gminnych w Gminie Ryglice – 25 ton w workach typu „BigBag” o pojemności 1 t każdy.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy dostarczyć 25 ton soli drogowej w workach typu „BigBag” o pojemności 1 t każdy.W cenie ofertowej należy uwzględnić: zakup, dostarczenie i rozładunek soli drogowej na potrzeby zimowego utrzymania dróg gminnych w Gminie Ryglice. Materiał należy dostarczyć i rozładować na placu przy ul. A. Mickiewicza 27, 33-160 Ryglice. Sól musi posiadać aktualne opinie i atesty stwierdzające przydatność soli do zwalczania śliskości zimowej na nawierzchniach dróg oraz potwierdzające spełnienie wymagań higienicznych.Dostarczona sól drogowa powinna zawierać substancje niezbrylające i spełniać wymagania normy PN-86/C-84081/02 oraz norm pokrewnych. Uziarnienie 1-6 mm (ziarna powyżej 6 mm – max. 10%; ziarna poniżej 1 mm – max. 20 %).Dostawa soli drogowej będzie odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach 8-15 po zawiadomieniu Zamawiającego o dostawie z jednodniowym wyprzedzeniem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34927100-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium, przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100).2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy PZP.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Rzemiosła w Krakowie, Oddział w Ryglicach, ul. Ks. J. Wyrwy 3 nr: 67 85890006 0050 0000 0084 0002. W tytule przelewu należy podać: „Wadium do postępowania nr RI.271.1.12.2022”.Uwaga:1) jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego,2) w przypadku wnoszenia wadium na rzecz Wykonawcy przez inny podmiot, w tytule przelewu należy wyraźnie wskazać na rzecz jakiego Wykonawcy wnoszone jest wadium.4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP;2) wskazanie sumy gwarancyjnej;3) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;4) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;5) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);6) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa lub numer przedmiotowego postępowania;7) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Ryglice;8) wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji/ubezpieczyciela;9) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy PZP), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum/spółka cywilna).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-14
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Sukcesywna dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg do końca sezonu zimowego 2024/2025”
Dodano: 2024-03-01 - „Sukcesywna dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg do końca sezonu zimowego 2024/2025”
Dodano: 2024-02-04 - „Sukcesywna dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg w sezonach zimowych do 31.12.2024”
Dodano: 2023-08-31 - Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg w gm. Zabierzów.
Dodano: 2023-05-29 - „Dostawa soli drogowej do zwalczania skutków zimy w sezonie zimowym 2022/2023”
Dodano: 2022-10-31 - Dostawa soli drogowej do zwalczania skutków zimy w sezonie zimowym 2022/2023
Dodano: 2022-10-04 - „Sukcesywna dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2022/2023”
Dodano: 2022-09-28 - „Sukcesywna dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2022/2023”
Dodano: 2022-09-17 - Dostawa soli drogowej dla Bocheńskich Zakładów Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Bochni
Dodano: 2022-09-05 - „Sukcesywna dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2022/2023”
Dodano: 2022-09-03