Powiatowy Zarząd Dróg w Hrubieszowie ogłasza przetarg
- Adres: 22-500 Hrubieszów, ul. Grabowiecka 18b
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 084 6962091 , fax. 084 6962595
- Data zamieszczenia: 2013-10-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Hrubieszowie
ul. Grabowiecka 18b 18b
22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie
tel. 084 6962091, fax. 084 6962595
REGON: 95037164300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdh.hrubieszow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymani dróg - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa własnym transportem Wykonawcy i na jego koszt soli drogowej DR niezbrylającej spełniająca następujące parametry : 1) uziarnienie max. 60% poniżej 1 mm i max. 10% powyżej 8 mm; 2) skład chemiczny: - NaCl min. 90% - SO-2 max. 3% - H2O max. 3% - antyzbrylacz K4Fe (Cn)4 - 40 mg/ kg - części nierozpuszczalne w wodzie max. 8% w ilości 320 ton z czego; -220 ton - Obwód Drogowy Nr 1 w Werbkowicach -100 ton - Obwód Drogowy Nr 2 w Witkowie Sól musi spełniać powyżej podane parametry techniczne oraz posiadać opinie techniczną lub inny dokument dopuszczający do stosowania jej do posypywania dróg, jak również badania potwierdzające spełnienie parametrów Warunki dostaw: - dostawa soli transportem Wykonawcy i na jego koszt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349271002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł ( słownie: dwa tysięce zł 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w PKO BP Nr: 80 1020 5356 0000 1202 0143 5999 dopiskiem Wadium - przetarg na dostawę soli . b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w ww. formie powinno być wystawione na: Powiatowy Zarząd Dróg w Hrubieszowie, ul. Grabowiecka 18 b, 22-500 Hrubieszów. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt.8.1.a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach wskazanych w ustawie pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdh.hrubieszow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa soli - 300 ton
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa soli drogowej niezbrylającej - DR do mieszanki piaskowo- solnej loco Baza Zimowego Utrzymania Dróg w m. Łęczna w 2016 r
Dodano: 2016-01-20 - Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do Obwodów Drogowych w Spławach i Szastarce do sporządzenia mieszanek piaskowo-solnych dla potrzeb zimowego utrzymania dróg w ilości 450 ton
Dodano: 2015-10-09 - Sprzedaż i dostawa soli drogowej oraz piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2015/2016 dla potrzeb ZDP
Dodano: 2015-09-16 - Sukcesywna dostawa soli do zimowego posypywania dróg
Dodano: 2015-09-04 - Dostawa soli drogowej niezbrylającej - DR do mieszanki piaskowo- solnej loco Baza Zimowego Utrzymania Dróg w m. Łęczna w 2015 r.
Dodano: 2014-12-30 - Dostawa soli drogowej
Dodano: 2014-12-11 - zakup soli drogowej na sezon zimowy 2014/2015 r.
Dodano: 2014-10-09 - Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do Obwodów Drogowych w Spławach i Szastarce do sporządzenia mieszanek piaskowo-solnych dla potrzeb zimowego utrzymania dróg w ilości 450 ton
Dodano: 2014-10-08 - Sprzedaż i dostawa ok. 1 009 ton (luz + workowana) soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2014/2015, dla potrzeb ZDP - część I zamówienia;oraz Sprzedaż i dostawa ok. 3 300 ton piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2014/2015 dla potrzeb ZDP - część II zamówienia
Dodano: 2014-10-02