III Szpital Miejski im. dr Karola Jonschera ogłasza przetarg
- Adres: 93-113 Łódź, ul. Milionowa 14
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2010-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: III Szpital Miejski im. dr Karola Jonschera
ul. Milionowa 14 14
93-113 Łódź, woj. łódzkie - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jonscher.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa soczewek i materiałów okulistycznych (Sprawa nr 06/2010) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa soczewek i materiałów okulistycznych (Soczewki akrylowe wewnątrzgałkowe lub akrylżelowe hydrofilne, Soczewki akrylowe hydrofobowe, Soczewki PMMA, Soczewki kontaktowe 0D, Olej silikonowy 1000, Pefluorwodór dziesięciowęglowy, Preparat wiskoelastyczny, Preparat wiskoelastyczny z hialuronianem sodu, Roztwór błękitu trypanu 0,15% oraz 0,06%, Jałowy roztwór metylocelulozy, Roztwór jałowy zbuforowany izotoniczny, Pierścień dotorebkowy, Zastawka Ahmeda S-3, Mikrospongia, Taśma silikonowa, Owodnia, Plomba silikonowa okrągła, Gaz SF6, Papier światłoczuły, Paski z fluoresceiną, Jednorazowe papierki do podbródków). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w zał. nr 2 i 3 do SIWZ. Zamówienie poniżej 193.000 euro - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331410000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w ogólnej wysokości 10.445,50 PLN. Szczegółowe informacje dotyczące podziału wadium zawiera SIWZ. Wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofert
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1, należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia (wg zał. nr 4 do SIWZ); 2. Brak podstaw do wykluczenia z udziału w postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2, należy potwierdzić poprzez przedłożenie: 1) stosownego oświadczenia (wg zał. nr 5 do SIWZ); 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo w stosunku do osób fizycznych - oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 3) oświadczenia Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub oświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4) Dokument potwierdzający wniesienie wadium
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Opis wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia - podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) potwierdzający spełnianie wymagań dotyczących oferowanych materiałów opatrunkowych (stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ); 2) Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje kompletem pozwoleń, zgłoszeń, świadectw rejestracji wydanych przez uprawnione organy (np. Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Minister Zdrowia) w zakresie przedmiotu zamówienia oraz, że na każde żądanie zamawiającego przedstawi poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie pozwoleń (świadectw, zgłoszeń) oraz że przedmiot zamówienia spełnia wymagania polskich i europejskich norm oraz oznaczony jest znakiem CE; 3) Informacje (w języku polskim, a dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę) na temat oferowanego przedmiotu zamówienia (np. strony katalogowe, ulotki informacyjne), potwierdzające spełnienie wymagań określonych w zał. nr 2 i 3; 4) Złożenie po 5 szt. próbek przedmiotu zamówienia (w pozycjach 1, 2, 3 (3.1, 3.2, 3.3)) w celu potwierdzenia spełnienia wymagań określonych w zał. nr 2 i 3 do SIWZ, z zaznaczeniem której pozycji dotyczą (oraz wypełnienie formularza próbek - zał. nr 7 do SIWZ)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jonscher.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. (ZP/11/jednorazówka/2016).
Dodano: 2016-07-27 - Sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego użytku z podziałem na 3 pakiety dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/55/2016
Dodano: 2016-07-04 - Dostawa jednorazowych artykułów medycznych
Dodano: 2016-06-28 - PZOZ.DZP.PN.280.3-23/2016 SPRZĘT MEDYCZNY i RĘKAWICZKI JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Dodano: 2016-06-28 - Sukcesywne dostawy żeli do USG, KTG, elektrod oraz środków do pielęgnacji ciężko chorych z podziałem na 2 pakiety dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/47/2016
Dodano: 2016-06-17 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Dodano: 2016-06-10 - Sukcesywne dostawy różnych artykułów medycznych z podziałem na 2 pakiety dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi. ZP/41/2016
Dodano: 2016-05-16 - Sukcesywne dostawy różnych artykułów medycznych z podziałem na 5 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi. ZP/28/2016
Dodano: 2016-04-06 - Dostawy sterylnych obłożeń jednorazowych, jednorazowych ubrań operacyjnych, jednorazowych narzędzi chirurgicznych, kołdry grzewczej na pacjenta dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na pakiety
Dodano: 2016-03-14 - Sukcesywna dostawa zamkniętego zestawu do odsysania i zestawu do ciągłej dializy nerkozastępczej z podziałem na 2 pakiety dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/19/2016
Dodano: 2016-03-07