Przetargi.pl
Dostawa soczewek i materiałów okulistycznych (Sprawa nr 06/2010)

III Szpital Miejski im. dr Karola Jonschera ogłasza przetarg

  • Adres: 93-113 Łódź, ul. Milionowa 14
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: III Szpital Miejski im. dr Karola Jonschera
    ul. Milionowa 14 14
    93-113 Łódź, woj. łódzkie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jonscher.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa soczewek i materiałów okulistycznych (Sprawa nr 06/2010)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa soczewek i materiałów okulistycznych (Soczewki akrylowe wewnątrzgałkowe lub akrylżelowe hydrofilne, Soczewki akrylowe hydrofobowe, Soczewki PMMA, Soczewki kontaktowe 0D, Olej silikonowy 1000, Pefluorwodór dziesięciowęglowy, Preparat wiskoelastyczny, Preparat wiskoelastyczny z hialuronianem sodu, Roztwór błękitu trypanu 0,15% oraz 0,06%, Jałowy roztwór metylocelulozy, Roztwór jałowy zbuforowany izotoniczny, Pierścień dotorebkowy, Zastawka Ahmeda S-3, Mikrospongia, Taśma silikonowa, Owodnia, Plomba silikonowa okrągła, Gaz SF6, Papier światłoczuły, Paski z fluoresceiną, Jednorazowe papierki do podbródków). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w zał. nr 2 i 3 do SIWZ. Zamówienie poniżej 193.000 euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331410000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w ogólnej wysokości 10.445,50 PLN. Szczegółowe informacje dotyczące podziału wadium zawiera SIWZ. Wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1, należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia (wg zał. nr 4 do SIWZ); 2. Brak podstaw do wykluczenia z udziału w postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2, należy potwierdzić poprzez przedłożenie: 1) stosownego oświadczenia (wg zał. nr 5 do SIWZ); 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo w stosunku do osób fizycznych - oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 3) oświadczenia Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub oświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4) Dokument potwierdzający wniesienie wadium
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Opis wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia - podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) potwierdzający spełnianie wymagań dotyczących oferowanych materiałów opatrunkowych (stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ); 2) Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje kompletem pozwoleń, zgłoszeń, świadectw rejestracji wydanych przez uprawnione organy (np. Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Minister Zdrowia) w zakresie przedmiotu zamówienia oraz, że na każde żądanie zamawiającego przedstawi poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie pozwoleń (świadectw, zgłoszeń) oraz że przedmiot zamówienia spełnia wymagania polskich i europejskich norm oraz oznaczony jest znakiem CE; 3) Informacje (w języku polskim, a dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę) na temat oferowanego przedmiotu zamówienia (np. strony katalogowe, ulotki informacyjne), potwierdzające spełnienie wymagań określonych w zał. nr 2 i 3; 4) Złożenie po 5 szt. próbek przedmiotu zamówienia (w pozycjach 1, 2, 3 (3.1, 3.2, 3.3)) w celu potwierdzenia spełnienia wymagań określonych w zał. nr 2 i 3 do SIWZ, z zaznaczeniem której pozycji dotyczą (oraz wypełnienie formularza próbek - zał. nr 7 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jonscher.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach