Przetargi.pl
Dostawa odczynników laboratoryjnych oraz szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego: Zadanie nr 1: Dostawa odczynników laboratoryjnych. Zadanie nr 2: Dostawa odczynników laboratoryjnych dla potrzeb projektów kluczowych. Zadanie nr 3: Dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb projektów kluczowych.

Instytut Włókiennictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 92-103 Łódź, ul. Brzezińska 5/15
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6163103 , fax. 042 6792638
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Włókiennictwa
    ul. Brzezińska 5/15 5/15
    92-103 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6163103, fax. 042 6792638
    REGON: 00005023900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iw.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników laboratoryjnych oraz szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego: Zadanie nr 1: Dostawa odczynników laboratoryjnych. Zadanie nr 2: Dostawa odczynników laboratoryjnych dla potrzeb projektów kluczowych. Zadanie nr 3: Dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb projektów kluczowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa odczynników laboratoryjnych oraz szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego: Zadanie nr 1: Dostawa odczynników laboratoryjnych. Zadanie nr 2: Dostawa odczynników laboratoryjnych dla potrzeb projektów kluczowych. Zadanie nr 3: Dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb projektów kluczowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336963008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 600 zł dla Zadania nr 1, 550 zł dla Zadania nr 2, 500 zł dla Zadania nr 3.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie później niż na dzień składania ofert: 1)spełniają warunki określone na podstawie art. 22 ust. 1 PZP, tj a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, niezbędne przy wykonywaniu zamówienia, b)posiadają wiedzę i doświadczenie, niezbędne do wykonania zamówienia tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonali należycie co najmniej: -3 dostawy odczynników laboratoryjnych o wartości co najmniej 20 000 zł brutto każda dostawa - dotyczy Zadania nr 1 i Zadanie nr 2, -3 dostawy szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego o wartości co najmniej 20 000 zł brutto każda dostawa - dotyczy Zadania nr 3, c)dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 PZP. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, o których mowa powyżej, nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów (na zasadzie spełnia/nie spełnia), zgodnie z wymogami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817 ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy wraz z ofertą muszą przestawić poniższe oświadczenia i dokumenty: 1)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składani ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 4)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wskazanych w: a)pkt 3, 4, 5 i 7 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości (ad. pkt 3), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (ad. pkt 4 i 5), wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed terminem składania ofert, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (ad. pkt 7), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b)pkt 6 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 9)Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagania z pkt 8 co do terminu wystawienia stosuje się odpowiednio. 10)Wykaz wykonanych co najmniej 3 dostaw odczynników laboratoryjnych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - dotyczy Zadań nr 1 i 2. 11)Wykaz wykonanych co najmniej 3 dostaw szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - dotyczy Zadania nr 3. 12)W przypadku gdy Wykonawca przy realizacji zamówienia polegał będzie na zasobach (wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych) innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawić w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2 b) PZP).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iw.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach