Przetargi.pl
Przebudowa ul. Sułkowskiego i Kombatantów oraz wykonanie podbudowy i nakładki bitumicznej w ul. Jagodowej

Urząd Miasta Skierniewice ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Rynek 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8345100 , fax. 046 8345151
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Skierniewice
    ul. Rynek 1 1
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. 046 8345100, fax. 046 8345151
    REGON: 00052430600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.skierniewice.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Sułkowskiego i Kombatantów oraz wykonanie podbudowy i nakładki bitumicznej w ul. Jagodowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa ul. Sułkowskiego i Kombatantów w Skierniewicach oraz wykonanie podbudowy i nakładki bitumicznej w ul. Jagodowej. Charakterystyka i zakres przebudowy ulic: charakterystyka: długość ulic wynosi - 261,25 m (Sułkowskiego), 101,40 m (Kombatantów) oraz 252,50 m (ul. Jagodowa), ulice posiadają nawierzchnię gruntową, zakres przebudowy: wykonanie jezdni o nawierzchni asfaltowej o szerokości 6,0 m (5,0 m na ul. Jagodowej), wykonanie obustronnych poboczy gruntowych o szerokości 1,0 m lub 0,75 m (na ulicy Jagodowej), przebudowa kolidujących kabli telefonicznych w ul. Sułkowskiego. Szczegółowy opis zamówienia został zawarty w dokumentacjach projektowych na wykonanie zadania oraz w Specyfikacji Technicznej, które są dostępne w Wydziale Realizacji Inwestycji Urzędu Miasta Skierniewice przy ul. Floriana 9 w pokoju nr 12
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 9000 zł (dziewięć tysięcy złotych) - w przypadku części I i 4000 zł (cztery tysiące złotych) - w przypadku części II. Wadium powinno wniesione najpóźniej w terminie do 18 lutego 2010 r. do godziny 11.15. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45. ust. 6. Ustawy. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy o nr konta: KREDYT BANK S.A. oddział w Skierniewicach nr 42 1500 1689 1216 8004 0851 0000 z dopiskiem RI wadium do przetargu pn. przebudowa ul. Sułkowskiego i Kombatantów wykonanie podbudowy i nakładki bitumicznej w ul. Jagodowej. Zamawiający będzie przechowywał wadium wniesione w pieniądzu na rachunku bankowym i jego zwrot nastąpi zgodnie z art.46 ust. 4 ustawy. Wadium w innych dopuszczonych formach należy wnieść w kasie Urzędu Miasta Skierniewice. Zwrot wadium nastąpi w przypadkach i na warunkach przewidzianych w art. 46 Ustawy. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadkach przewidzianych w art. 46 ust.4a i 5 ustawy. Wadium należy wnieść okres związania ofertą
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy, wpłacą przewidziane w niniejszej siwz wadium, dostarczą oświadczenia i dokumenty wymagane w siwz. posiadają aktualną polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 350 tysięcy złotych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia.Nie spełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem sytuacji wynikających z art.26, ust.3 Ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszyscy oferenci ubiegający się o niniejsze zamówienie muszą spełnić warunki wymienione w punkcie 5 i dołączyć do oferty wskazane poniżej oświadczenia i dokumenty: Ofertę wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz,Wykaz Cen - sporządzony wg załącznika nr 2.1 i 2.2 do siwz, wykonawcy winni oddzielnie wycenić każdą pozycję w Wykazie Cen (CW) (załącznik nr 2.1 i 2.2 do siwz), przestrzegając zasad dotyczących wyliczenia wartości w każdej pozycji oraz podsumowania kwot ogólnych podanych w CW. Wykonawcy nie wolno zmieniać ilości podanych w CW, CW należy odczytywać łącznie z innymi dokumentami kontraktowymi. Przyjmuje się, iż Wykonawca dokładnie zapoznał się ze szczegółowym opisem robót, jakie mają zostać wykonane i sposobem ich wykonania. Całość Robót winna być wykonana zgodnie z zamierzeniem i przeznaczeniem przedmiotu zamówienia, ilości podane w każdej pozycji wykazu są wielkościami informacyjnymi, wskazującymi jedynie orientacyjny zakres prac, które powinny być wykonane dla skompletowania danego elementu (Roboty), za którą przysługuje wyliczone dalej wynagrodzenie ryczałtowe i nie mają znaczenia przy rozliczaniu wartości danego elementu (Roboty) po jego wykonaniu, niezależnie od wymienionego poprzednio przeznaczenia, ilości w CW zostały podane dla stworzenia wspólnych i porównywalnych wycen na potrzeby przetargu, krótkie opisy pozycji przedstawione w CW są podane tylko dla celów identyfikacyjnych i w żaden sposób nie modyfikują czy anulują szczegółowych opisów zawartych w specyfikacjach technicznych, projektach, Potwierdzenie wniesienia wadium wymagania dotyczące wadium zawarte zostały w pkt. 10 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22, ust. 1 i art. 24, ust. 1 i 2 Ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz oraz zobowiązanie, o którym mowa w art. 22, ust. 1, pkt. 2 wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3a do SIWZ, które wypełnia wykonawca, który nie dysponuje własnym potencjałem technicznym lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i będzie je miał udostępnione od innych podmiotów. Jeśli wykonawca dysponuje własnym potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do zrealizowania zamówienia wówczas należy załączyć do oferty załącznik nr 3a i wpisać NIE DOTYCZY. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzającego, że przedmiot działalności jest zgodny z przedmiotem niniejszego zamówienia. Informację dotyczącą podwykonawców i zakresu robót, który wykonawca zamierza im powierzyć - wg zał. 4. Jeśli wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawców wówczas w załączniku nr 4 wpisuje Nie Dotyczy. Oświadczenie w sprawie akceptacji warunków umowy na wykonanie zadania  w tym: udzielenie gwarancji (na okres minimum 48 miesięcy od daty odbioru końcowego) i zobowiązanie do realizacji zadania w terminie określonym w pkt. 7 siwz wg  wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Treść warunków umowy została zawarta w załączniku 5a do siwz. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 12.2 siwz, W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej we wysokości minimum 350 tys. zł W przypadku wykonawców występujących wspólnie na podstawie art.23 ustawy do oferty należy dołączyć dokumenty: pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 23 ustawy, dokumenty wymienione w pkt. 14.5. muszą być złożone przez każdy podmiot, pozostałe dokumenty wymienione w pkt. 14 podmioty składają wspólnie jako konsorcjum. W przypadku ofert składanych wspólnie warunki zawarte w pkt 5.muszą być spełnione wspólnie lub przynajmniej przez jeden podmiot, o ile zamawiający nie zastrzegł inaczej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.skierniewice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach