Przetargi.pl
Dostawa samochodu rozpoznawczo-ratowniczego z napędem terenowym dla KP PSP Ropczyce

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg

  • Adres: 39-100 Ropczyce, ul. Floriana 6
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2218597 , fax. 017 2227572
  • Data zamieszczenia: 2009-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Floriana 6 6
    39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie
    tel. 017 2218597, fax. 017 2227572
    REGON: 00125434600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pspropczyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa samochodu rozpoznawczo-ratowniczego z napędem terenowym dla KP PSP Ropczyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Samochód rozpoznawczo-ratowniczy z napędem terenowym. Nadwozie typ PICK-UP na ramie nośnej. Samochód z podwójną kabiną pasażerską. Silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem spełniający normy EURO 3 o poj. Min. 2400 cm3 i mocy min. 150 KM. Napęd terenowy na wszystkie koła 4x4 z blokadą tylnego mostu i możliwością odłączenia napędu na oś przednią. Skrzynia ładunkowa za kabiną. Długość min 1500 mm, szerokość min 1560 mm, szerokość w nadkolach min 1130 mm. Dopuszczalna ładowność min. 750 kg Skrzynia ładunkowa osłonięta sztywnym dachem licującym z krawędziami zewnętrznymi kabiny pasażerskiej. Nadbudowa z tylną szybą. Masa holowanej przyczepy z hamulcem min. 3000 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik A do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341140009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p. W przypadku gdy Wykonawcy występują wspólnie (zgodnie z art. 23 ustawy), wymogi wyszczególnione powyżej powinny być spełnione przez wszystkich Wykonawców łącznie. Oceny spełnienia powyższych warunków dokona Zamawiający na podstawie przedłożonych dokumentów, które mogą być w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, wg wzoru - załącznik D do specyfikacji. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Uchwałę walnego zgromadzenia wspólników lub inny dokument upoważniający do zaciągnięcia zobowiązania - zawarcia umowy (dotyczy to przypadku, gdy Wykonawcą jest spółką z ograniczoną odpowiedzialnością). 4) Umowę regulującą współpracę Wykonawców występujących wspólnie. 5) Oświadczenie o dostarczeniu przy odbiorze przedmiotu zamówienia wyciągu ze świadectwa homologacji dotyczącego przedmiotu zamówienia lub dokumentów umożliwiających zarejestrowanie samochodu jako pojazdu specjalnego Państwowej Straży Pożarnej. 6) Warunki serwisu i gwarancji wg wzoru - załącznik E do SIWZ 7) Dokumenty stwierdzające, że osoby/firma, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 8) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9) Oświadczenie o zapewnieniu serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. 10) Upoważnienie do podpisania oferty, jeżeli specyfika oferty tego wymaga lub fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pspropczyce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach