Przetargi.pl
Dostawa i montaż urządzenia ssąco - płuczącego do czyszczenia i udrażniania kanalizacji sanitarnej na będącej w posiadaniu Zamawiającego przyczepie rolniczej PRONAR T-653 2.

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 37-600 Lubaczów, ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 31
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 6329095 , fax. 16 6329095
  • Data zamieszczenia: 2016-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 31 31
    37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
    tel. 16 6329095, fax. 16 6329095
    REGON: 65002153300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgkim.lubaczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż urządzenia ssąco - płuczącego do czyszczenia i udrażniania kanalizacji sanitarnej na będącej w posiadaniu Zamawiającego przyczepie rolniczej PRONAR T-653 2.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymagane parametry techniczne urządzenia: 1. Urządzenie fabrycznie nowe rok produkcji 2015 lub 2016 a) Zbiornik: - Pojemność całkowita min. 3000 l. ( min. 1000 l - woda czysta, min. 2000 l - osad). - Sposób mocowania z ramą podwozia poprzez ramę pośrednią. - Połączenie zbiorników umożliwiające napełnienie całego zbiornika wodą czystą. - Pokrywa zbiornika otwierana i zamykana ręcznie - Zawory ssące i spustowe fi 75mm zamontowane na pokrywie tylnej - Dodatkowy zawór spustowy na pokrywie zbiornika umieszczony na 2 3 wysokości - Dysze płuczące umieszczone wewnątrz zbiornika do mycia. - Fartuch wylotowy wystający poza gabaryt samochodu wykonany ze stali nierdzewnej. - Zabezpieczenie antykorozyjne: powłoka ochronna - wnętrze zbiornika, malowanie - na zewnątrz. - Zbiornik w kolorze niebieskim - Silnik oraz pompy obudowane zintegrowaną ze zbiornikiem osłoną otwieraną z obu stron umożliwiającą pracownikom obsługi dostęp do głównych elementów. - System kontroli poziomu wody i osadu w zbiorniku. - Wodoszczelny panel sterujący znajdujący się z tyłu pojazdu. - Na pulpicie sterowniczym umieszczone: rozrusznik elektryczny, regulacja gazem silnika, włącznik/wyłącznik pompy ssącej, włącznik/wyłącznik pompy wysokociśnieniowej, wyłącznik bezpieczeństwa, licznik motogodzin, lampki kontrolne. - Pojemniki na węże ssące i osprzęt - po obu stronach zbiornika, b) Napęd urządzenia: - Silnik wysokoprężny, 4-cylindrowy o mocy min. 59 KM ( napęd niezależny).Silnik wyposażony w akumulator, zbiornik paliwa 30 l, - Załączanie pomp poprzez sprzęgło magnetyczne (umożliwiające pracę pompy ciśnieniowej oraz ssącej jednocześnie lub osobno). - Obie pompy wysokociśnieniowa i ssąca pracujące jednocześnie na max. parametrach c) Układ ssania: - Pompa ssąca o wydajności min. 420 m3 h, max. podciśnienie nadciśnienie - 0,8bar 0,5bar. - Obrotowy bęben ssący z wężem ssącym zamontowany bocznie w tylnej części zbiornika z wężem ssącym 75mm o długości min 20 m do wysysanie nieczystości (alternatywa pracy do wysysania poprzez zawory umieszczone z tyłu na dennicy urządzenia), d) Układ wysokociśnieniowy: - Pompa ciśnieniowa o parametrach pracy: min. 150 bar - ciśnienie robocze min., 100 l min - wydatek wody. - Bezstopniowy regulator ciśnienia. - Układ umożliwiający cyrkulację wody podczas jazdy - praca w warunkach zimowych. - Zabezpieczenie pompy przed pracą na sucho. - Uchylny o kąt 180 stopni, obrotowy bęben (wyciągarka) o napędzie hydraulicznym do prowadzenia węża ciśnieniowego DN 16 L=80 m. z płynną regulacją prędkości w obu kierunkach i pozycją wolnego biegu. - Ręczna prowadnica do układania węża na bębnie - Mechaniczny licznik metrów węża ciśnieniowego e) Osprzęt: - Komplet dysz czyszczących: - 2 głowice czyszczące standard: ślepa oraz z pilotem, - głowica ciężka granat, - udrażniająca stożkowa, - rotacyjna, - ciągnąca, - czyszcząca twarde osady, - lanca do pistoletu ciśnieniowego - skręcana o długości 6 m zakończona głowica obrotową do czyszczenia studni i przepompowni. - pistolet wysokociśnieniowy do mycia studzienek - komplet dodatkowych węży ssących (4 szt. 2 m) z przyłączami, oraz rura ssąca z rozdrabniaczem twardych osadów. - urządzenie do inspekcji rur sieci sanitarnych w zakresie od 100 do 400 mm i studzienek kanalizacyjnych o średnicy 315 i 400 mm o następującej charakterystyce: a) samojezdny mosiężny wózek z napędem 4x4 i pomiarem spadków oraz kontroli pochylenia b) zabezpieczenie przed przewróceniem się w rurach c) wózek oprócz jazdy tył przód posiadający automatyczne wspomaganie przy wyciąganiu za przewód d) głowica z kamerą obrotowa - góra , dół o 135 stopni, lewo ,prawo obrót 180 stopni, e) oświetlenie LED super jasne 400 lm, auto centrowanie w 2 osiach f) ciągły, laserowy pomiar owalności rur g) pulpit sterowniczy z monitorem 17 cali , ze standardowym oprogramowaniem do przeprowadzenia inspekcji rur, sporządzania dokumentacji zgodnej z PN-13508-2 raporty video , wykresy, sprawozdania , podsumowania, wyposażony w joystick do sterowania kamerą ( auto poziom , obrót głowicą ), regulator prędkości jazdy wózka, wyposażony w dysk minimum HD 300 GB, nagrywarkę DVD, porty USB, h) pulpit wyposażony w przycisk do samodzielnej kalibracji pochylenia wózka. i) bęben z kablem transmisyjnym długości 100 m, zwijanie i rozwijanie ręczne, licznik metrów elektryczny i mechaniczny, j) akcesoria ( dodatkowe koła fi 100 mm sz.t 4, fi 140 mm szt. 4 . tulejki dystansowe szt. 4 , uchwyt z linką do opuszczania kamery do studzienki, k) przewody do zasilania kamery z akumulatora, całość zasilana 12 V ( przemiennik prądu z 230 V na 12 V , zasilacz , akumulator , - kamera do inspekcji rur małych średnic w zakresie 30 - 100 mm o następującej charakterystyce: a) kamera wodoodporna, obraz kolor b) oświetlenie kamery - diody LED c) kąt widzenia kamery 60 o d) cyfrowa rejestracja na pamięć zewnętrzną Pen Drive, e) zasilanie akumulator wbudowany czas pracy min 2,5 h f) monitor LCD 10 cali , rozdzielczość 800 x 600 g) tryb pracy: podgląd, nagrywanie, odtwarzanie h) akcesoria: kamera stała fi 12 mm, kamera stała fi 22 mm, kamera stała fi 25 mm, bęben z kablem długości 60 m do małych średnic, prowadnica, ładowarka, i walizka transportowa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341140009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Lubaczowie, Nr 67 9101 0003 2010 0011 8125 0005 a potwierdzenie wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu w kasie Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Lubaczowie, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 31 kopia jako załącznik do oferty (sposób preferowany) lub dołączyć do oferty w sposób umożliwiający późniejsze zdeponowanie w kasie (nie spinać z ofertą). 6. Gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać: nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej) oraz wskazanie ich siedzib; określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwotę gwarancji, termin ważności gwarancji, bezwarunkowe zobowiązanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach zawartych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). 7. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 8. W przypadku konsorcjum: wadium wnoszone jest przez konsorcjum lub uprawnionego pełnomocnictwem członka konsorcjum. 9. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgkim.lubaczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach