Przetargi.pl
Konserwacja i bieżące utrzymanie drogowych sygnalizacji świetlnych oraz przejść aktywnych, usuwanie awarii sygnalizacji świetlnych oraz przejść aktywnych w okresie od 16 grudnia 2009 r. do 15 grudnia 2010 r. na obszarze zawartym w granicach administracyjnych Rzeszowa.

Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg i Zieleni w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-064 Rzeszów, ul. Targowa 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8627471 w. 241 , fax. 017 8526223
  • Data zamieszczenia: 2009-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg i Zieleni w Rzeszowie
    ul. Targowa 1 1
    35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8627471 w. 241, fax. 017 8526223
    REGON: 69048055700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.erzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i bieżące utrzymanie drogowych sygnalizacji świetlnych oraz przejść aktywnych, usuwanie awarii sygnalizacji świetlnych oraz przejść aktywnych w okresie od 16 grudnia 2009 r. do 15 grudnia 2010 r. na obszarze zawartym w granicach administracyjnych Rzeszowa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Przedmiotem zamówienia jest: konserwacja i bieżące utrzymanie drogowych sygnalizacji świetlnych oraz przejść aktywnych w okresie od 16 grudnia 2009 r. do 15 grudnia 2010 r. na obszarze zawartym w granicach administracyjnych Rzeszowa z podziałem na 2 zadania. Zakres robót zgodny ze Specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik Nr 8 do SIWZ. Zadanie 1 -obejmuje konserwację i bieżące utrzymanie drogowych sygnalizacji świetlnych oraz przejść aktywnych na obszarze zawartym w granicach administracyjnych Rzeszowa ujętych w załączniku nr I do SIWZ Zadanie 2 - obejmuje konserwację i bieżące utrzymanie drogowych sygnalizacji świetlnych oraz przejść aktywnych na obszarze zawartym w granicach administracyjnych Rzeszowa ujętych w załączniku nr IV do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502322002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Postepowanie wymaga wniesienia wadium w kwocie: Zadanie 1- 7 000,00 zł słownie: siedem tysięcy złotych. Zadanie 2 - 6 000,00 zł słownie: sześć tysięcy złotych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający niżej podane warunki: 1.Wykonawca składający ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, 2.Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ubiegłych trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) zrealizował minimum jedną usługę polegającą na konserwacji, montażu i bieżącym utrzymaniu urządzeń elementów drogowej sygnalizacji świetlnej na min. 20 skrzyżowaniach jednocześnie, której wartość wynosiła co najmniej 300 000 zł brutto, popartą dokumentami potwierdzającymi, że zadanie to zostało wykonane należycie. 3.Potencjał kadrowy: Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: Mieć do dyspozycji min. 3- osobowy zespół osób legitymujących się uprawnieniami, doświadczeniem i wykształceniem zawodowym odpowiednim do stanowisk jakie zostaną im powierzone: 1) kierownik zespołu utrzymania z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych z 5 letnim doświadczeniem w realizacji podobnych robót oraz udokumentowane aktualne członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa 2) technik elektronik z 3 letnim doświadczeniem w realizacji podobnych robót. 3) technik - elektryk lub elektronik z uprawnieniami SEP eksploatacyjnymi do 1 kV oraz uprawnieniami SEP /D/ do dozoru technicznego z 3 letnim doświadczeniem w realizacji podobnych robót. Jedna z powyższych osób winna być przeszkolona w obsłudze sterowników stosowanych w Rzeszowie (potwierdzone certyfikatem). 4.Potencjał techniczny: Wykonawca powinien dysponować następującym potencjałem technicznym lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego tj: a) minimum dwa oznakowane samochody - Pogotowia Sygnalizacji - wyposażone w elementy sygnalizacji świetlnej oraz zestawy narzędzi i materiałów niezbędnych do realizacji zadania (ciężarowe bądź osobowe) oraz dodatkowe wyposażenie umożliwiające sprawne usunięcie awarii oraz oznakowane jak pojazdy wykonujące czynności na drodze . b) wolną linię telefoniczną (podać numer) bez obciążania faksem lub modemem c) stałe łącze do Internetu d) urządzenia typu fax (podać numer) e) konto e-mail f) dwa numery telefonu łączności bezprzewodowej, g) aparat cyfrowy (o matrycy co najmniej 2 mln. pikseli ) umożliwiający wykonywanie zdjęć z wpisaną datą i godziną h) komputer przenośny typu laptop z pełnym oprogramowaniem służącym do zaprogramowania programów stałoczasowych i akomodowanych odczytu awarii i meldunków sterowników sygnalizacji świetlnej zainstalowanych w Rzeszowie (ZEP, Siemens C800Vx, C840V, A-STER). 5) Wykonawca winien posiadać laboratorium techniczne do sprawdzenia sterowników zainstalowanych na terenie miasta Rzeszowa. 6) Wykonawca winien posiadać zaplecze na terenie miasta Rzeszowa lub sąsiedniej gminy lub złożyć oświadczenie, że od dnia podpisania umowy zaplecze takie będzie posiadał. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę metodą spełnia, nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY NA ZADANIE NR 1 I ZADANIE NR 2: 1.Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2.Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do Instrukcji dla wykonawcy. 1.3.Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Instrukcji dla wykonawcy. 1.4.Wykaz wykonanych ważniejszych prac w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zgodnie z sekcją III pkt. III.2) ppkt 2 ogłoszenia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wykonania - na załączniku nr 3 - wraz z dokumen-tami potwierdzającymi, że prace te zostały wykonane należycie. 1.5. Wykaz osób (zgodnie z sekcją III pkt. III.2) ppkt 3 ogłoszenia), którymi dysponuje lub będzie dyspono-wać Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia- na załączniku nr 4 - wraz z opisami doświadczenia zawodowego, oraz dokumentami potwierdzającymi, że osoby te posiadają uprawnienia budowlane i aktualne członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budow-nictwa. 1.5.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 1.5, Wykonawca przewidział możliwość korzystania z tych osób. 1.6. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia potencjału technicznego, jakim dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca (wymienionego w sekcji III pkt. III.2) ppkt 4 ogloszenia) na załączniku nr 5. 1.7.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 1.8, Wykonawca przewidział możliwość korzystania z tych narzędzi i urządzeń. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej: 1) pkt 1.1- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) Dokument, o którym mowa w pkt 1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postę-powaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których powyżej mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.Ponadto do oferty należy dołączyć: 2.1.Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 2.2.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 2.3. Wypełniony formularz cenowy z cenami za poszczególne elementy usługi i wartością ogólną zamówienia z wydzieleniem podatku VAT oraz formularz cenowy zawierający elementy sygnalizacji świetlnej i formularz cenowy miesięcznego wynagrodzenia. 2.4. Dowód wniesienia wadium. W przypadku, gdy Wykonawca wniesie wadium w pieniądzu winien dołączyć do oferty kopię polecenia przelewu na rachunek Zama-wiającego potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wadium w pozostałych formach wpłaty należy w formie oryginału złożyć w siedzibie Zamawiającego (pok. 601, VI piętro), a do oferty załączyć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 2.5.Oświadczenie o posiadaniu laboratorium technicznego do sprawdzenia sterowników zainstalowanych na terenie miasta Rzeszowa - na załączniku nr 6. 2.6. Oświadczenie o posiadanym zapleczu na terenie miasta Rzeszowa lub sąsiedniej gminy lub oświadczenie, że Wykonawca od dnia podpisania umowy zaplecze takie będzie posiadał - na załączniku nr 7.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.erzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach