Gmina Nowy Wiśnicz ogłasza przetarg
- Adres: 32-720 Nowy Wiśnicz, ul. Rynek 38
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 014 6850912 , fax. 014 6850911
- Data zamieszczenia: 2009-07-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowy Wiśnicz
ul. Rynek 38 38
32-720 Nowy Wiśnicz, woj. małopolskie
tel. 014 6850912, fax. 014 6850911
REGON: 00054887300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nw.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa samochodu pożarniczego typ ciężki 4x4 z funkcją do ograniczania stref skażeń i działań gaśniczych dla potrzeb OSP w Nowym Wiśniczu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa samochodu pożarniczego typ ciężki 4x4 z funkcją do ograniczania stref skażeń i działań gaśniczych dla potrzeb OSP w Nowym Wiśniczu. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu dopuszczeni będą wyłącznie wykonawcy, którzy złożą ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w rozdziale V SIWZ oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę PZP warunki:1.1 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy PZP. 1.2 Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - Wykonawcy muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie -charakteryzujące się wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania (lub w okresie prowadzenia działalności ,jeżeli jest on krótszy niż ostatnie trzy lata);co najmniej 2 dostaw odpowiadającym swoim rodzajom przedmiotowi zamówienia o wartości (bez podatku VAT) każdej z wymienionej dostawy stanowiącej co najmniej równowartość oferowanej wartości dostawy. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ;Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty wg ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ . 2. Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art. 23 ust.1i 2 PZP , pełnomocnictwo musi zawierać stwierdzenie, że upełnomocnieni są uprawnieni do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy lub podmiotów występujących wspólnie; 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy wg ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. 4. Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy wg ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokumenty wymienione w pkt 3,4,5 muszą być złożone przez każdego wykonawcę. 6. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania (lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest on krótszy niż ostatnie trzy lata); co najmniej 2 dostaw odpowiadającym swoim rodzajom przedmiotowi zamówienia o wartości (bez podatku VAT) każdej z wymienionej dostawy stanowiącej co najmniej równowartość oferowanej wartości dostawy zgodnie z rozdz. IV pkt. 1.2.2) SIWZ, wg ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ. 7. Oświadczenie o udzieleniu gwarancji i warunkach serwisu ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ 8. Zaakceptowany projekt umowy ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. Uwaga: Dla zachowania ważności oferty treść projektu umowy nie może być zmieniona przez Wykonawcę. 9. Charakterystyka oferowanego pojazdu ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ. Uwaga: Jeżeli charakterystyka ofertowego przez Wykonawcę pojazdu oraz osprzętu będzie odbiegać od wymagań postawionych przez zamawiającego oferta będzie podlegać odrzuceniu. 10. Zgodnie z art. 23 ust.1 i 2 ustawy PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia.W w/w przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, min. tytuł postępowania. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty w oryginale lub kopii uwierzytelnionej przez Mocodawcę lub notariusza. Przyjmuje się, że udzielone pełnomocnictwo upoważnia do poświadczenia kopii innych dokumentów składanych wraz ofertą, z wyłączeniem pełnomocnictwa. Każdy z podmiotów występujących wspólnie ma obowiązek dołączenia do oferty dokumentów wymienionych w rozdz. V pkt. 3,4,5.Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nw.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Zagórniku
Dodano: 2016-07-27 - ZAKUP ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO - GAŚNICZEGO Z NAPĘDEM 4 X4 DLA OSP W HARBUTOWICACH
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu specjalnego, pożarniczego, ratowniczo - gaśniczego z napędem 4x4
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu pożarniczo - ratowniczego typu lekkiego 4 x 2 z zabudową kontenerową dla OSP Słomniki.
Dodano: 2016-07-13 - Zakup pojazdu specjalnego pożarniczego, używanego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Rudniku
Dodano: 2016-06-29 - Zakup samochodów bojowych: Zadanie 1: Zakup samochodu bojowego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Krzykawie Zadanie 2: Zakup samochodu bojowego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Podlipiu
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa samochodu specjalnego, pożarniczego typu ciężkiego dla OSP Tenczyn
Dodano: 2016-06-09 - Dostawę fabrycznie nowego, lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Rząska wraz z dodatkowym wyposażeniem
Dodano: 2016-04-13 - Zakup używanego samochodu pożarniczego i wyposażenie go w nową zabudowę pożarniczą dla OSP w Zaskalu
Dodano: 2016-03-08 - Dostawa używanego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Rząska
Dodano: 2016-01-21