Przetargi.pl
dostawa samochodów używanych

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Wolności 44
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 5820500, 5820573 , fax. 017 5820576
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    ul. Wolności 44 44
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 017 5820500, 5820573, fax. 017 5820576
    REGON: 69043924700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.mielec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa samochodów używanych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I Samochód dla potrzeb Zakładu Usług Komunalnych 1. Zamawiana ilość - 1 sztuka. 2. Rodzaj pojazdu: samochód towarowo-osobowy ( dostawczy ), używany - rok produkcji nie wcześniej niż 2005; maksymalny przebieg: 120 tys. km; homologacja ciężarowa; ładowność: minimum 1410 kg; dopuszczalna masa całkowita: mniejsza niż 3,5 t.; maksymalna długość pojazdu: 5,50m. 3. Nadwozie: uniwersalne, furgonowe, co najmniej jedna stała szyba w przestrzeni pasażerskiej; przestrzeń pasażerska oddzielona od przestrzeni ładunkowej przegrodą szybko demontowaną, przegroda uchylna z możliwością przewożenia dłuższych elementów, część pasażersko - ładunkowa: dwudrzwiowa, z drzwiami w ścianie tylnej i jednej bocznej; drzwi boczne przesuwne, drzwi tylne: przeszklone dzielone w systemie: ? do ? , otwierane na boki; ilość miejsc z kierowcą: minimum 6; przestrzeń ładunkowa: minimum 6 m3; długość przestrzeni ładunkowej: minimum 2,00 m; tylna oś wyposażona w pojedyncze koła. 4. Silnik: wysokoprężny. 5. Wyposażenie: wspomaganie hamulców; wspomaganie kierownicy; ABS. 6. Wyposażenie dodatkowe: hak holowniczy; sprzęg (hak kulisty) do ciągnięcia przyczepy; samochód wyposażony w immobiliser. Część II Samochód dla potrzeb Administracji Spółki 1. Zamawiana ilość - 1 sztuka. 2. Rodzaj pojazdu: samochód towarowo-osobowy ( dostawczy ), używany - rok produkcji nie wcześniej niż 2005; maksymalny przebieg: 120 tys. km; homologacja ciężarowa; ładowność: minimum 600 kg; dopuszczalna masa całkowita: mniejsza niż 3,5 t.; maksymalna długość pojazdu: 5 m. 3. Nadwozie: uniwersalne, furgonowe; przestrzeń pasażerska oddzielona od przestrzeni ładunkowej przegrodą; część ładunkowa nie przeszklona: dwudrzwiowa, z drzwiami w ścianie tylnej i jednej bocznej, drzwi boczne z prawej strony przesuwne, drzwi tylne i boczne- nie przeszklone; drzwi tylne: dzielone w systemie: ? do ? , otwierane na boki; ilość miejsc z kierowcą: minimum 2; przestrzeń ładunkowa: minimum 3 m3; tylna oś wyposażona w pojedyncze koła. 4. Silnik: wysokoprężny. 5. Wyposażenie: wspomaganie hamulców; wspomaganie kierownicy; ABS. 6. Wyposażenie dodatkowe: hak holowniczy; sprzęg (hak kulisty) do ciągnięcia przyczepy; samochód wyposażony w immobiliser.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Wykaz oświadczeń i dokumentów 6.1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.1.2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.1.4. Formularz oferty zgodnie z załącznikiem nr 1. 6.1.5. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2. 6.1.6. Formularz kosztorysu ofertowego zgodnie załącznikiem nr 3. 6.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1. - podpunkt 6.1.1 - składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,; - podpunkt 6.1.2. - dokument potwierdzający, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.2, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis dotyczący terminów wystawienia stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.mielec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach