Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni drogi leśnej Grąziowa-Reberec nr inw. 242/166 km 4+750 - 5+954 nr inw. 242/165 km 0+000 - 2+333

Nadleśnictwo Bircza ogłasza przetarg

  • Adres: 37-740 Bircza, Stara Bircza 99
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6725004, 6755343 , fax. 016 6725004
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Bircza
    Stara Bircza 99
    37-740 Bircza, woj. podkarpackie
    tel. 016 6725004, 6755343, fax. 016 6725004
    REGON: 65050229600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krosno.lasy.gov.pl/web/bircza
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Panstwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni drogi leśnej Grąziowa-Reberec nr inw. 242/166 km 4+750 - 5+954 nr inw. 242/165 km 0+000 - 2+333
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa nawierzchni drogi leśnej Grąziowa - Reberec, nr inw. 242/166 km 4+750 - 5+954 i nr inw. 242/165 km 0+000 - 2+333 Zakres prac obejmuje: Droga Grąziowa - Reberec nr inw. 242/166 km 4+7450 - 5+954 - naprawę przełomów ciężkich nawierzchni -52,6 m2 - mechaniczne oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową -4087 m2 - wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanka mineralno-asfaltową -344,7 t - wykonanie warstwy wiążącej z asfaltobetonu grub. 4 cm po zagęszczeniu -4087 m2 - wykonanie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu grub. 3 cm po zagęszczeniu -3964 m2 - uzupełnienie ubytków korpusu drogi na poboczach, pogłębienie rowów odwadniających, - uzupełnienie poboczy pospółką warstwą grub. 10 cm po zagęszczeniu - 1215 m2 Droga Grąziowa - Reberec nr inw. 242/165 km 0+000 - 2+333 - naprawę przełomów ciężkich nawierzchni -10,5 m2 - mechaniczne oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową -7888 m2 - wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanka mineralno-asfaltową - 717,2 t - wykonanie warstwy wiążącej z asfaltobetonu grub. 4 cm po zagęszczeniu -7888 m2 - wykonanie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu grub. 3 cm po zagęszczeniu -7651 m2 - uzupełnienie ubytków korpusu drogi na poboczach, pogłębienie rowów odwadniających, - uzupełnienie poboczy pospółką warstwą grub. 10 cm po zagęszczeniu - 2352 m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Specyfikacja Istotnych warunków Zamówienia wraz z załącznikami
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15 000,00zł. (słownie: piętnaście tysięcy zł)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia i wartości minimum 500.000,00 zł brutto każda. - wykonawca dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej będącymi członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na kwotę minimum 100.000,00 zł d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, Ocena spełniania w.w. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 10 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w.w. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w.w. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące dokumenty i oświadczenia: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], b) pisemne oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert], d) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zale?ga z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert], e) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy -w tym okresie, o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 4 do SIWZ) - oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, f) wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ, z udokumentowaniem ich uprawnień ( kierownik budowy - poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie uprawnień budowlanych oraz zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa), g) polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. Kompletna oferta musi zawierać ponadto następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ, b) kosztorysy ofertowe uproszczone z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia, opracowane na podstawie załączonych przedmiarów robót stanowiących załącznik nr 2a do SIWZ (kosztorys uproszczony ma zawierać wszystkie pozycje obmiarowe wraz z jednostkami, ich ilości, ceny jednostkowe netto dla poszczególnych pozycji, iloczyn cen jednostkowych i ich ilości stanowiący wartość netto pozycji obmiarowej oraz sumę wartości poszczególnych pozycji obmiarowych powiększoną o należny podatek VAT będącą wartością zamówienia) lub według wzorów stanowiących załącznik nr 2 b do SIWZ. UWAGA wykonawca żąda przedłożenia kosztorysów ofertowych oddzielnie dla części zamówienia obejmującej : - remont nawierzchni drogi leśnej Grąziowa - Reberec nr inw. 242/166 km 4+750 - 5+954 - remont nawierzchni drogi leśnej Grąziowa - Reberec nr inw. 242/165 km 0+000 - 2+333 c) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie, ( jeżeli wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia) d) wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza zlecić do wykonania podwykonawcom - załącznik nr 7 do SIWZ, - brak w/w załącznika jest jednoznaczny z deklaracją, że wykonawca wykona zamówienie bez udziału podwykonawców

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.krosno.lasy.gov.pl/web/bircza
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach