Przetargi.pl
Dostawa różnych artykułów spożywczych i usług gastronomicznych dla Szkoły Podstawowej nr 43 im. I. J. Paderewskiego w Lublinie.

Szkoła Podstawowa Nr 43 w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-861 Lublin, ul. Śliwińskiego 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7411305 , fax. 081 7408055
  • Data zamieszczenia: 2009-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 43 w Lublinie
    ul. Śliwińskiego 5 5
    20-861 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7411305, fax. 081 7408055
    REGON: 00121610400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp43lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa różnych artykułów spożywczych i usług gastronomicznych dla Szkoły Podstawowej nr 43 im. I. J. Paderewskiego w Lublinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych, oraz usług gastronomicznych zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 155000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych zakresem przedmiotu zamówienia, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - obowiązek udokumentowania min. dwóch dostaw o podobnej wartości i specyfice w ciągu ostatnich 3 lat; wartość dostaw winna być porównywalna do wartości składanej oferty na poszczególne części zamówienia, minimalna wartość dostaw dla poszczególnych części zamówienia wynosi: Minimalna wartość dostaw dla części A- 8.000,00 zł Minimalna wartość dostaw dla części B- 40.000,00 zł Ogółem: 48.000,00 zł - posiadają potencjał techniczny i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców oświadczenia według załączników Nr 3 i 4 do SIWZ oraz przedłożone dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Spełnia - oferta dopuszczona do badania i oceny, natomiast nie spełnienie jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem Nr 1do SIWZ - formularze cenowe (wykaz produktów - zamówienie A lub zamówienie B, zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SIWZ - oświadczenie określone w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodne z załącznikiem Nr 3 do SIWZ W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenia składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. - wykaz wykonanych min. dwóch dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem rozpoczęcia postępowania o udzielenie postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały należycie wykonane - załącznik Nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp43lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach