Przetargi.pl
Przebudowa drogi gruntowej leśnej w Leśnictwie Jedlanka

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Parczew ogłasza przetarg

  • Adres: 21-230 Sosnowica, Aleja Kasztanowa 13
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5912125 , fax. 082 5912125
  • Data zamieszczenia: 2009-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Parczew
    Aleja Kasztanowa 13 13
    21-230 Sosnowica, woj. lubelskie
    tel. 082 5912125, fax. 082 5912125
    REGON: 11001693500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lublin.lasy.gov.pl/web/parczew
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gruntowej leśnej w Leśnictwie Jedlanka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie pn. Przebudowa drogi gruntowej w leśnictwie Jedlanka obejmuje wykonanie przebudowy drogi leśnej gruntowej o długości 1156,04 metrów, od kilometrażu 1.49330 do 2.64934 km wg kosztorysu, zgodnie z dokumentacją projektową udostępnioną przez zamawiającego. W zakres prac wchodzą min: mechaniczne karczowanie pni, usunięcie humusu, roboty ziemne wraz z transportem gruntu, formowanie nasypu, wykonanie przepustów, zagęszczenie nasypu, wykonanie rowów odpływowych, ręczne profilowanie skarp, wykonanie nawierzchni żwirowej z zastosowaniem geowłókniny TRYPAR SF 49 i geokraty TABOSS - 10 cm. Zamawiający dopuszcza geokratę i geowłókninę równoważną pod warunkiem, że wykonawca udokumentuje jej równoważność przedstawiając do oferty karty technologiczne producenta lub inne dokumenty producenta wskazujące na jej równoważność oraz uzyska akceptację autora dokumentacji projektowej, którą należy dołączyć do oferty. Szczegółowe informacje opisujące przedmiot zamówienia zawarte są w dokumentacji projektowej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w przedmiarze robót, opisie technicznym. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu zadań rzeczowych w trakcie trwania umowy, których na dzień ogłoszenia przetargu nie przewidział. 4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć powykonawczą inwentaryzację geodezyjną potwierdzoną przez uprawnionego geodetę. 5. Proponuje się wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej placu budowy w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do przygotowania ofert. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z zamawiającym. 6. Zamawiający oczekuje, że wykonawca na powyższą robotę budowlaną udzieli co najmniej 3 letniej nieodpłatnej gwarancji licząc od daty odbioru końcowego robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331316
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta powinna być zabezpieczona wadium o wartości: 4000.00 zł (słownie cztery tysiące złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Spełniają wymogi art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień Publicznych, a w szczególności: 2.1 występują w obrocie prawnym 2.2 prowadzą działalność w zakresie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, 2.3 wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie podobnym charakterze (nawierzchnia drogi wykonana w technologii geokraty i geowłókniny) i rozmiarze, o wartości nie mniejszej niż: 400000,00 zł, odpowiednio potwierdzone, że zostały wykonane należycie, 2.4 dysponują: kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie budowy dróg, w/w uprawnienia muszą być potwierdzone aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Równoważnym z dysponowaniem wymienionym potencjałem kadrowym będzie przedstawienie pisemnego zobowiązania innego podmiotu o udostępnieniu ww. potencjału kadrowego. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkuje wykluczeniem wykonawcy. 3. W przypadku oferty wspólnej warunki wymienione w pkt 1 i 2.1 muszą spełnić oddzielnie poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, pozostałe warunki przy ocenie będą podlegały sumowaniu. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków na zasadzie spełnia/nie spełnia. Potwierdzenie spełnienia powyższych warunków zamawiający uzyska na podstawie analizy dokumentów i załączników wymienionych w dziale VII oraz sprawdzenia na gruncie niektórych obiektów wskazanych w tych dokumentach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania tego zamówienia (art. 22 ust. 1 ustawy), wykonawca wraz z ofertą powinien złożyć następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, bądź zaświadczenie, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert; 3. kopię dokumentów stwierdzających, że: kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie budowy dróg, w/w uprawnienia muszą być potwierdzone aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego 4. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia oraz informację na temat ich uprawnień lub pisemne zobowiązania innego podmiotu o udostępnieniu ww. potencjału kadrowego, - załącznik nr 8; 5. wykaz robót, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przy czym co najmniej jedno zamówienie podobnym charakterze (nawierzchnia drogi wykonana w technologii geokraty i geowłókniny) i rozmiarze, o wartości nie mniejszej niż: 400000,00 zł, - załącznik nr 4; 6. dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych prac (referencje lub protokoły odbioru lub opinie); 7. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 7. W przypadku składania oferty wspólnej 8. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na zał. nr 7 oraz dokumenty potwierdzające nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - składa każdy wykonawca oddzielnie. Powyższe oświadczenie może być podpisane przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy albo przez upełnomocnionego Lidera konsorcjum. Zwraca się uwagę, że złożenie oświadczenia sformułowanego w liczbie mnogiej i podpisanego przez wszystkich Wykonawców bądź przez Lidera konsorcjum, w imieniu całego Konsorcjum, nie będzie spełniało wymogu art. 44 Prawa zamówień publicznych. 9. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 10. Nie uzupełnienie braków w wyznaczonym terminie stanowi podstawę do wykluczenia wykonawcy z postępowania przetargowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lublin.lasy.gov.pl/web/parczew/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach