Przetargi.pl
dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 5 w Przemyślu w roku szkolnym 2009/2010

Szkoła Podstawowa nr 5 w Przemyślu ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Konarskiego 7
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 678 21 24 , fax. 016 678 69 30
  • Data zamieszczenia: 2009-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 5 w Przemyślu
    ul. Konarskiego 7 7
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 016 678 21 24, fax. 016 678 69 30
    REGON: 65010879000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp5przemysl.fc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła Podstawowa nr 5

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 5 w Przemyślu w roku szkolnym 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dostawa produktów żywnościowych z podziałem na pakiety: - pakiet nr 1 - mięso i wędliny - pakiet nr 2 - warzywa i owoce - pakiet nr 3 - ryby i mrożonki - pakiet nr 4 - przyprawy i koncentraty - pakiet nr 5 - pozostałe artykuły żywnościowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie artykułu 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 5. spełniają warunki określone w artykule 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu w myśl artykułu 24 Prawo zamówien publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. nr 19, poz. 177), 6. Złożą oświadczenie, że spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówien publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, (w przypadku składania oferty wspólnie wymóg dotyczy wszystkich wspólników) Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ, ( w przypadku składania oferty wspólnie wymóg dotyczy wszystkich wspólników)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp5przemysl.fc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach