Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Bytomska 15
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2854244 , fax. 032 2854244
- Data zamieszczenia: 2009-12-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Bytomska 15 15
42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
tel. 032 2854244, fax. 032 2854244
REGON: 00345397200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsno-wędliniarskich do Dziennego Domu Pomocy Społecznej i Noclegowni Miejskiej w okresie od 4.01.2010r. do 31.12.2010r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę mięsa i artykułów mięsno-wędliniarskich niezbędnych do przygotowania posiłków dla pensjonariuszy Dziennego Domu Pomocy Społecznej mieszczącego się przy ul. Bytomskiej 15 i mieszkańców Noclegowni Miejskiej mieszczącej się przy ul. Sienkiewicza 48 w Tarnowskich Górach w okresie od 4.01.2010r. do 31.12.2010r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp), tj.: są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i prowadzą działalność w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp). 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 3 ustawy Pzp). 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt III niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków stawianych przez Zamawiającego i wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy z nia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mops.tarnowskiegory.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy wędlin, wyrobów wędliniarskich oraz mięsa wieprzowego i wołowego do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
Dodano: 2016-07-25 - Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Gastronomicznych i Handlowych w Bielsku-Białej.
Dodano: 2016-07-04 - Dostawa mięsa czerwonego, wędlin i tłuszczy zwierzęcych
Dodano: 2016-05-25 - Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą mięsa i wędlin na rzecz DPS Dom Kombatanta im. św Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu, ul. dr. E. Cyrana 10 dla zamówienia o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Dodano: 2016-05-24 - Dostawa różnych produktów spożywczych
Dodano: 2016-05-19 - 4/PN/DEG/AC/2016 - Dostawa mięsa i produktów mięsnych dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku. Postępowanie zostanie przeprowadzone z podziałem na siedemnaście pakietów.
Dodano: 2016-04-07 - Dostawa mięsa i produktów mięsno-wędliniarskich wraz z transportem dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Gorzycach
Dodano: 2016-01-21 - Sukcesywne dostawy wraz z transportem mięsa i wędlin w 2016r.
Dodano: 2016-01-20 - Dostawy drobiu, wędlin, mięsa oraz podrobów dla OSSW w Kulach oraz Oddziału Zamiejscowego w Sulejowie
Dodano: 2016-01-13 - Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Gastronomicznych i Handlowych w Bielsku-Białej.
Dodano: 2015-12-11