Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium MSWiA ogłasza przetarg
- Adres: 58-560 Jelenia Góra, ul. Cervi 14
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7552064 w.4026 , fax. 075 7551093
- Data zamieszczenia: 2009-09-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium MSWiA
ul. Cervi 14 14
58-560 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
tel. 075 7552064 w.4026, fax. 075 7551093
REGON: 23008105500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanatorium.agat.ta.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa produktów nabiałowych dla SP ZOZ Sanatorium MSWiA w Jeleniej Górze - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
15515230- Jogurt owocowy nie gorszy niż Jogobella 150 g - szt 1500, 15515230- Jogurt owocowy nie gorszy niż Danona 125 g - szt 2000, 15515230- Jogurt naturalny 175 g- szt 950, 15515230- Jogurt owocowy do picia 350 g, nie gorszy niż Jogobella - szt 350, 15513030- Masło mazurskie kg 400, 15513030- Masło wiejskie kg 450, 155132- Mleko w proszku w opakowaniach 500 g-kg 350, 15511150- Mleko 2% w kartonie - l 200, 15511150- Mleko zagęszczone375 g w kartonie - szt 200, 155112- Śmietana 30% w kartonie 500 g - l 200, 155112- Śmietana 18% w kartonie 500 g - l 60, 15514030- Ser biały półtłusty- kg 600, 15514030- Ser świeży Toska 3000 g- kg 200, 15514030- Ser mój ulubiony sernikowy 1000 g-kg 450, 15514050- Ser żółty bardzo dobrej jakości- kg 300, 15514030- Serek wiejski 200 g- szt 300, 15514030- Serek śmietankowo-kremowy ostrowia 120 g- szt 1700, 15514070- Ser pleśniowy camambert 120 g- szt 340, 15514030- Ser pleśniowy brie 125 g- szt 350, 15514030- Serek waniliowy Danio 140 g- szt 20, 15514030- Ser toska tartare 1 sztuka -20 g w opakowaniach 60 sztuk- opak.30, 15514030- Ser Zottarella 125 g- szt 120, 15514050- Ser a La Festa różne smaki- kg 30, 15514050- Ser Fetta 270g- kg 80, 15514030- Ser fromage 80 g - szt 360, 15514070- Ser topiony - krążek /8 sztuk/ 140 g Lactima -śmietankowa- krążek140, 15514070- Ser topiony plastry Hochland 1 opakowanie/ 8 plastrów/- opak.350, 15514070- Ser topiony Hochland /krążek -8 sztuk/- krążek 210, 154311009- Margaryna Palma-kg160, 15514030- Serek kiri 100 g/ 6 szt w opakowaniu / - op.340, 154311102- Margaryna do smarowania pieczywa bez konserwantów Rama 250 g-kg3, 15514050- Ser żółty marmurkowy- kg 60, 15514050- Ser pleśniowy Rokpol- kg 30 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 155000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej czynności, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - złożą ofertę zgodną z przedmiotem zamówienia, - złożą ofertę, w której wszystkie zaoferowane artykuły wymienione w siwz powinny być I gatunku, dobrej jakości o odpowiedniej barwie, zapachu i smaku. Zgodne z wymogami systemu HACCP. - złożą ofertę, w której cena zaoferowanych artykułów będzie stała i niezmienna przez cały okres trwania umowy, - złożą dokumenty określone w pkt. 7 SIWZ. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienia publiczne: Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienia publiczne, w którym mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonawców, którzy złożyli nieprawidłowe informacje, mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów, potwierdzających spełnienie tych warunków, Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 lub błędy w obliczeniu ceny, - w której Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga od wykonawców złożenia wypełnionych druków stanowiących załączniki do SIWZ: - wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 1, - wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 2, - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 22 ust. 1 oraz oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych- załącznik nr 3, - aktualny wypis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem lub inny dokument stwierdzający status prawny Wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców- załącznik nr 4.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.agatjg.nazwa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA NABIAŁU ORAZ JAJ KURZYCH
Dodano: 2016-06-15 - BZP.3810.45.2016.KB
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa artykułów spożywczych do Punktu Żywienia Szpitali/ Sanatoriów w Uzdrowisku Szczawno- Jedlina S.A. (nabiał i produkty mleczarskie), ZP/6/2016.
Dodano: 2016-05-04 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych: nabiału i wyrobów mleczarskich do Restauracji Centrum Turystyczno - Sportowego AQUA - ZDRÓJ Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu.
Dodano: 2016-03-29 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych: nabiału i wyrobów mleczarskich do Restauracji Centrum Turystyczno - Sportowego AQUA - ZDRÓJ Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu.
Dodano: 2016-03-21 - Dostawa mleka i jego przetworów
Dodano: 2016-02-18 - Dostawa Artykułów żywnościowych do Świetlicy Środowiskowej Ośrodka Pomocy Społecznej w Polkowicach
Dodano: 2016-02-05 - Dostawa Artykułów żywnościowych do Świetlicy Środowiskowej Ośrodka Pomocy Społecznej w Polkowicach
Dodano: 2016-01-14 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Ośrodka Pomocy Społecznej wPolkowicach
Dodano: 2015-12-09 - SUKCESYWNE DOSTAWY PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PRZEDSZKOLA NR 1 CHATKA PUCHATKA W WOŁOWIE W ROKU 2016
Dodano: 2015-12-09