Przetargi.pl
Dostawa preparatów dezynfekcyjnych oraz środków do konserwacji i zabezpieczenia narzędzi DZP/13/2014

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Konarskiego 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7794031 w. 477 , fax. 22 7794031 w. 477
  • Data zamieszczenia: 2014-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
    ul. Konarskiego 13 13
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 22 7794031 w. 477, fax. 22 7794031 w. 477
    REGON: 00029015600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa preparatów dezynfekcyjnych oraz środków do konserwacji i zabezpieczenia narzędzi DZP/13/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa preparatów dezynfekcyjnych oraz środków do konserwacji i zabezpieczenia narzędzi. Zamówienie zostało podzielone na 13 części/pakietów i obejmuje: Pakiet nr 1 - mycie i dezynfekcja rąk i skóry Pakiet nr 2 - dezynfekcja rąk na salach chorych i w punktach zabiegowych Pakiet nr 3 - dezynfekcja przez zabiegami i iniekcjami Pakiet nr 4 - dezynfekcja ran, błon śluzowych oraz skóry Pakiet nr 5 - mycie i dezynfekcja narzędzi i endoskopów Pakiet nr 6 - mycie i dezynfekcja dużych powierzchni na salach chorych Pakiet nr 7 - dezynfekcja powierzchni Pakiet nr 8 - szybka dezynfekcja powierzchni Pakiet nr 9 - dezynfekcja małych powierzchni Pakiet nr 10 - mycie i dezynfekcja powierzchni i wyposażenia Pakiet nr 11 - dezynfekcja powierzchni i sprzętu zanieczyszczonego organicznie Pakiet nr 12 - konserwacja narzędzi Pakiet nr 13 - zabezpieczenie narzędzi przed wysychaniem Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz- formularzu asortymentowo - cenowym. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do siwz. Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania zamówienia na poziomie minimum 20 % wartości umowy Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie przedmiotu zamówienia opisanego w formularzu ofertowym poprzez zwiększenie każdej z pozycji o maksimum 50% z zastrzeżeniem, że łączna wartość umowy nie może zostać przekroczona.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336316008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskgruca.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach