Przetargi.pl
Dostawa pomocy, sprzętu, materiałów dydaktycznych i artykułów biurowych niezbędnych do prowadzenia zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Nauka i rekreacja czyli przyjemne z pożytecznym współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

Gmina Klimontów ogłasza przetarg

  • Adres: 27-640 Klimontów, ul. Zysmana 1
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8661006 , fax. 015 8661847
  • Data zamieszczenia: 2012-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Klimontów
    ul. Zysmana 1 1
    27-640 Klimontów, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 8661006, fax. 015 8661847
    REGON: 83040994000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Jerzego Ossolińskiego w Klimontowie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pomocy, sprzętu, materiałów dydaktycznych i artykułów biurowych niezbędnych do prowadzenia zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Nauka i rekreacja czyli przyjemne z pożytecznym współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na przedmiot zamówienia składa się dostawa pomocy, sprzętu, materiałów dydaktycznych i artykułów biurowych niezbędnego do prowadzenia zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu pt.: Nauka i rekreacja czyli przyjemne z pożytecznym współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego funduszu Społecznego. Projekt realizowany będzie w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych wraz z wszelkimi kosztami, w tym m.in.: dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu umowy, ubezpieczenia transportu przedmiotu umowy do czasu odbioru, gwarancji jakości na dostarczony towar, realizowane w trzech częściach: - Część Nr 1 - Pomoce dydaktyczne, - Część Nr 2 - Sprzęt audiowizualny i multimedialny, -Część Nr 3 - Materiały dydaktyczne - papiernicze, Część Nr 4 - Artykuły biurowe, gdzie na przedmiot zamówienia: - Części Nr 1 składa się zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, - części Nr 2 składa się zakup i dostawa sprzętu audiowizualnego, multimedialnego, oprogramowania i akcesoriów komputerowych, -części Nr 3 składa się zakup i dostawa materiałów dydaktycznych - papierniczych, część Nr 4 składa się zakup i dostawa artykułów biurowych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia odrębnym dla każdej części - załącznik Nr 7 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.klimontow.akcessnet.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach