Przetargi.pl
Utrzymanie i funkcjonowanie Klubu Dziecięcego Wesoły Pajacyk w Staszowie w ramach projektu Wsparcie dla życia zawodowego i rodzinnego w Gminie Staszów współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki Działanie 1.5 Wspieranie rozwiązań na rzecz godzenia życia zawodowego i rodzinnego - zakup i dostawa pomocy edukacyjnych i wyposażenia - część I,II,III

Klub Dziecięcy "Wesoły Pajacyk" ogłasza przetarg

  • Adres: 28-200 Staszów, ul. Jana Pawła II 17A
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 15 864 21 21 , fax. 15 864 21 21
  • Data zamieszczenia: 2014-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Klub Dziecięcy "Wesoły Pajacyk"
    ul. Jana Pawła II 17A 17A
    28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie
    tel. 15 864 21 21, fax. 15 864 21 21
    REGON: 26061692300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka opiekuńcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie i funkcjonowanie Klubu Dziecięcego Wesoły Pajacyk w Staszowie w ramach projektu Wsparcie dla życia zawodowego i rodzinnego w Gminie Staszów współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki Działanie 1.5 Wspieranie rozwiązań na rzecz godzenia życia zawodowego i rodzinnego - zakup i dostawa pomocy edukacyjnych i wyposażenia - część I,II,III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa zabawek, pomocy edukacyjnych, materiałów i wyposażenia, zastawy stołowej i materiałów biurowych do Klubu Dziecięcego Wesoły Pajacyk w Staszowie wraz z wszelkimi kosztami, w tym. m.in. dostarczenie, załadunek, rozładunek przedmiotu umowy, ubezpieczenia przedmiotu umowy do czasu odbioru, gwarancji jakości na dostarczony towar a także montaż elementów wyposażenia tego wymagających w miejscach wskazanych przez Zamawiającego realizowane w 3 częściach: .Część 1 - Pomoce edukacyjne i wyposażenie Na przedmiot zamówienia objęty częścią Nr I składa się dostarczanie zabawek, pomocy edukacyjnych, materiałów i wyposażenia transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazano w formularzu asortymentowo-cenowym właściwym dla danej części stanowiącym załącznik do formularza oferty, pozostałe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu dostawy określono w projekcie umowy. CPV 39162100-6 Pomoce dydaktyczne CPV 37500000-3 Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw, , CPV 37520000-9 Zabawki, CPV 37523000-0 Puzzle, CPV 37524100- 8 Gry edukacyjne, CPV 22992000-0 Papier czerpany lub tektura,CPV 39292300-8 Przybory do rysowania, CPV 44613400-4 Pojemniki do przechowywania Część 2 - Materiały biurowe i eksploatacyjne Na przedmiot zamówienia objęty częścią Nr II składa się dostarczanie materiałów biurowych transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazano w formularzu asortymentowo-cenowym właściwym dla danej części stanowiącym załącznik do formularza oferty, pozostałe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu dostawy określono w projekcie umowy. CPV 30125110-5 Tonery do drukarek laserowych/faksów,CPV 30197630-1 Papier do drukowania , CPV 30190000-7 Różny sprzęt i artykułu biurowe Część 3 - Zastawa stołowa Na przedmiot zamówienia objęty częścią Nr III składa się dostarczanie zastawy stołowej transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazano w formularzu asortymentowo-cenowym właściwym dla danej części stanowiącym załącznik do formularza oferty, pozostałe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu dostawy określono w projekcie umowy. CPV 39221100-8 Zastawa kuchenna Wszystkie produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi( zapakowane w oryginalne opakowania, bez oznak otwierania). Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w formularzu asortymentowo - cenowym należy rozumieć jako preferowanego w zakresie określania minimalnych wymagań jakościowych. Dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. wykonawca może zaproponować produkty równoważne, np. o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. Produkty winny być wysokiej jakości i trwałości zgodne z wymogami PN lub normami europejskimi, a także atest PZH, jeśli posiadanie takich certyfikatów lub atestów będzie wymagane prawem. Pomoce dydaktyczne, plastyczne, zabawki powinny posiać znak bezpieczeństwa i być dopuszczone do użytkowania w placówkach opiekuńczo-wychowawczych. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: 1/są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub 2/ nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załączniku asortymentowo -cenowym, 3/ dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami 3. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia będzie Klub Dziecięcy Wesoły Pajacyk w Staszowie, ul. Jana Pawła II 17A, 28 - 200 Staszów. 4.Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pp3.bip.staszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach