Gmina Czeladź reprezentowana przez Burmistrza ogłasza przetarg
- Adres: 41-250 Czeladź, ul. Katowicka 45
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 7637923 , fax. 032 7633694
- Data zamieszczenia: 2013-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Czeladź reprezentowana przez Burmistrza
ul. Katowicka 45 45
41-250 Czeladź, woj. śląskie
tel. 032 7637923, fax. 032 7633694
REGON: 00051572100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czeladz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. Czeladzka Liga Naukowa współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wspólny Słownik Zamówień, kod CPV: 39.16.21.00-6 - Pomoce dydaktyczne; 39.16.21.10-9 -? Sprzęt dydaktyczny; 39.16.00.00-1 - Meble szkolne; 30.21.31.00-6 - Komputery przenośne; 30.23.00.00-0 - Sprzęt związany z komputerami; 48.19.00.00-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego; 30.19.00.00-7- Różny sprzęt i artykuły biurowe. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia dodatkowych zajęć wyrównawczych oraz poszerzających i kształcących kompetencje matematyczno - przyrodnicze w ramach projektu Czeladzka Liga Naukowa. Zamówienie składa się z 7 części, w tym: 1) część 1 - Pakiet pomocy dydaktycznych dla ucznia - matematyka, 2) część 2 - Pakiet pomocy dydaktycznych dla ucznia - przyroda 3) część 3 - Wyposażenie pracowni przyrodniczej, 4) część 4 - Wyposażenie pracowni matematycznej, 5) część piąta - Zestaw multimedialny, 6) część szósta - Programy komputerowe/ EDU Romy, 7) część siódma - Meble biurowe. Realizacja dostaw zamówienia odbędzie się w terminie 21 dni od daty podpisania umowy. Wykaz dostaw zawiera Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik numer 6 do SIWZ). Wymagania stawiane Wykonawcy przez Zamawiającego 1) Zamawiający wymaga, żeby dostarczone pomoce dydaktyczne, materiały biurowe i wyposażenie były nowe, kompletne, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz żeby spełniały wymagania obowiązujących norm, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu. 2) Zamawiający wymaga, żeby wszystkie elementy przedmiotu zamówienia, które tego wymagają były zaopatrzone w instrukcję w języku polskim. 3) Wszystkie urządzenia i sprzęt muszą posiadać certyfikaty i atesty dopuszczające do użytku w szkole określone w odrębnych przepisach. 4) Produkty, które tego wymagają muszą posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa określone w odrębnych przepisach. 5) Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w tekturowych pudełkach uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu. 6) Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca. 7) Wady towaru powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze, zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. 8) Wykonawca dostarczy materiały bezpośrednio do szkół, w dniach prac Szkoły Podstawowej Nr1; Szkoły Podstawowej Nr 2; Szkoły Podstawowej Nr 3 i Szkoły Podstawowej Nr 7 w Czeladzi od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00. Każda dostawa będzie uzgodniona szczegółowo pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą. 9) Wykonawca we własnym zakresie zapewni rozładunek dostarczonych pomocy dydaktycznych. Wszystkie nazwy własne i marki handlowe urządzeń i wyposażenia zawarte w SIWZ, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Jako rozwiązanie równoważne należy rozumieć zastosowanie innego niż opisane nazwą urządzenia lub elementu wyposażenia z zachowaniem takich samych parametrów technicznych, jakościowych, użytkowych i funkcjonalnych. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres 12 miesięcy, z tym że dla kalkulatorów, mikroskopów, szaf metalowych i zestawów multimedialnych składających się z: tablicy interaktywnej i laptopa na okres 24 miesięcy. Wynagrodzenie dla Wykonawcy będzie wypłacone przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Podstawą wystawienia faktury jest przyjęcie przez Zamawiającego przedmiotu umowy w ramach dostarczonej partii zamówienia oraz podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru, o którym mowa w § 4 ust. 4 Umowy, bez zastrzeżeń Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czeladz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego i multimedialnego, mebli i wyposażenia w ramach projektu Trzy, czte-ry do przedszkola start - wzrost dostępności do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Tarnowskie Góry - 4 zadania
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa pomocy dydaktycznych, zabawek i sprzętu audiowizualnego na potrzeby dwóch oddziałów przedszkolnych Szkoły Podstawowej nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Łaziskach Górnych przy ul. Wyrskiej 4
Dodano: 2016-07-07 - DOSTAWA FANTOMÓW STOMATOLOGICZNYCH - RZP/PN/41/16
Dodano: 2016-06-20 - Dostawa wraz z montażem pracowni językowych w ramach projektu Wyposażenie pracowni do nauki przedmiotów matematyczno - przyrodniczych oraz języków obcych w szkołach Miasta Tychy
Dodano: 2015-09-04 - Dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu i artykułów elektronicznych w ramach projektu pn.Gimnazjalista jest w SzOKu Dwa zadania
Dodano: 2015-06-03 - Dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu i artykułów elektronicznych w ramach projektu pn. Wykorzystaj swoją szansę
Dodano: 2015-04-24 - Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. WIEDZA TWOIM SUKCESEM
Dodano: 2015-04-09 - Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu Kompetencje kluczowe szansą na sukces uczniów z terenu Gminy Siewierz
Dodano: 2014-10-14 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby projektu z komponentem ponadnarodowym pn. Young in Europe
Dodano: 2014-10-14 - Dostawa pomocy dydaktycznych, oprogramowania, książek i wyposażenia dla potrzeb realizacji projektu pn: EUROSZKOŁA - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2014-10-09