Przetargi.pl
Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego oraz mebli w ramach projektu pn: Indywidualizacja procesu nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych zlokalizowanych na terenie Gminy Czeladź

Gmina Czeladź reprezentowana przez Burmistrza ogłasza przetarg

  • Adres: 41-250 Czeladź, ul. Katowicka 45
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 7637923 , fax. 032 7633694
  • Data zamieszczenia: 2011-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czeladź reprezentowana przez Burmistrza
    ul. Katowicka 45 45
    41-250 Czeladź, woj. śląskie
    tel. 032 7637923, fax. 032 7633694
    REGON: 00051572100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czeladz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego oraz mebli w ramach projektu pn: Indywidualizacja procesu nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych zlokalizowanych na terenie Gminy Czeladź
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego oraz mebli w ramach projektu pn: Indywidualizacja procesu nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych zlokalizowanych na terenie Gminy Czeladź. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Pododdziale 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zadanie nr 1: Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego oraz mebli w ramach projektu pn: Indywidualizacja procesu nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych zlokalizowanych na terenie Gminy Czeladź do SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W CZELADZI, ul. Reymonta 80. Kody CPV dot. zadania (39162100-6 pomoce dydaktyczne; 39162110-9 - sprzęt dydaktyczny; 22110000-4- drukowane książki; 30190000-7- różny sprzęt i artykuły biurowe; 37400000-2 artykuły i sprzęt sportowy) 1. Dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, zagrożonych ryzykiem dysleksji. 2. Dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy. 3. Dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w dziedzinie nauk matematyczno- przyrodniczych. 4. Dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1a do SIWZ. Zadanie nr 2 : Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego oraz mebli w ramach projektu pn: Indywidualizacja procesu nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych zlokalizowanych na terenie Gminy Czeladź do SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W CZELADZI, ul. Szkolna 6 . Kody CPV dot. zadania (39162100-6 pomoce dydaktyczne; 39162110-9 - sprzęt dydaktyczny; 22110000-4- drukowane książki; 30190000-7- różny sprzęt i artykuły biurowe; 37400000-2 artykuły i sprzęt sportowy) 1. Dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, zagrożonych ryzykiem dysleksji. 2. Dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. 3. Dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy. 4. Dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w dziedzinie nauk matematyczno- przyrodniczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1b do SIWZ. Zadanie nr 3: Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego oraz mebli w ramach projektu pn: Indywidualizacja procesu nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych zlokalizowanych na terenie Gminy Czeladź do SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 W CZELADZI, ul. Staszica 47. Kody CPV dot. zadania (39162100-6 pomoce dydaktyczne; 39162110-9 - sprzęt dydaktyczny; 22110000-4- drukowane książki; 30190000-7- różny sprzęt i artykuły biurowe; 37400000-2 artykuły i sprzęt sportowy; 39160000-1 meble szkolne) 1. Dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, zagrożonych ryzykiem dysleksji. 2. Dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. 3. Dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy. 4. Dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w dziedzinie nauk matematyczno- przyrodniczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1c do SIWZ. Zadanie nr 4: Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego oraz mebli w ramach projektu pn: Indywidualizacja procesu nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych zlokalizowanych na terenie Gminy Czeladź do SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 7 W CZELADZI, ul. Spacerowa 2. Kody CPV dot. zadania (39162100-6 pomoce dydaktyczne; 39162110-9 - sprzęt dydaktyczny; 22110000-4- drukowane książki; 30190000-7- różny sprzęt i artykuły biurowe; 37400000-2 artykuły i sprzęt sportowy; 39160000-1 meble szkolne; 32330000-5- aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo) 1. Dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, zagrożonych ryzykiem dysleksji. 2. Dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. 3. Dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. 4. Dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych dziedzinie nauki języka angielskiego. 5. Dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1d do SIWZ. Wymagania stawiane Wykonawcy przez Zamawiającego 1) Zamawiający wymaga, żeby dostarczone pomoce dydaktyczne, materiały biurowe i wyposażenie były nowe, kompletne, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz żeby spełniały wymagania obowiązujących norm, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu. 2) Zamawiający wymaga, żeby wszystkie elementy przedmiotu zamówienia, które tego wymagają były zaopatrzone w instrukcję w języku polskim. 3) Wszystkie urządzenia i sprzęt muszą posiadać certyfikaty i atesty dopuszczające do użytku w szkole określone w odrębnych przepisach. 4) Produkty, które tego wymagają muszą posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa określone w odrębnych przepisach. 5) Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w tekturowych pudełkach uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu. 6) Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca. 7) Wady towaru powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze, zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. 8) Wykonawca dostarczy materiały bezpośrednio do szkół, w dniach prac Szkoły Podstawowej Nr1; Szkoły Podstawowej Nr 2; Szkoły Podstawowej Nr 3 i Szkoły Podstawowej Nr 7 w Czeladzi od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00. Każda dostawa będzie uzgodniona szczegółowo pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą. 9) Wykonawca we własnym zakresie zapewni rozładunek dostarczonych pomocy dydaktycznych. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy bez zastrzeżeń. W przypadku rzutnika, o którym mowa w załączniku Nr 1a, Nr 1d Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres nie mniej niż 24 miesiące.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czeladz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach