Miasto i Gmina Mikstat ogłasza przetarg
- Adres: 63-510 Mikstat, ul. Krakowska 17
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 7310091 , fax. 062 7310043
- Data zamieszczenia: 2012-10-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Mikstat
ul. Krakowska 17 17
63-510 Mikstat, woj. wielkopolskie
tel. 062 7310091, fax. 062 7310043
REGON: 25085489500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikstat.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach realizacji Projektu systemowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pn. Dajmy dzieciom równe szanse w roku szkolnym 2012/2013 w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto i Gmina Mikstat - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych, fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, urządzeń biurowych i fabrycznie nowych mebli, niezbędnych do prowadzenia zajęć dla uczniów klas I-III szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto i Gmina Mikstat w ramach projektu systemowego pn. Dajmy dzieciom równe szanse. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych, nr POKL.09.01.02-30-022/12 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2a do 2d i 3a do 3d SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części: 1) Część 1 - dostawa pomocy naukowych, dydaktycznych i artykułów biurowych oraz mebli szkolnych do Szkoły Podstawowej w Biskupicach Zabarycznych określonych szczegółowo co do rodzaju, ilości oraz parametrów w załączniku nr 2a do SIWZ. 2) Część 2 - dostawa pomocy naukowych, dydaktycznych i artykułów biurowych oraz mebli szkolnych do Szkoły Podstawowej w Kaliszkowicach Kaliskich określonych szczegółowo co do rodzaju, ilości oraz parametrów w załączniku nr 2b do SIWZ. 3) Część 3 - dostawa pomocy naukowych, dydaktycznych i artykułów biurowych oraz mebli szkolnych do Szkoły Podstawowej w Kaliszkowicach Ołobockich określonych szczegółowo co do rodzaju, ilości oraz parametrów w załączniku nr 2c do SIWZ. 4) Część 4 - dostawa pomocy naukowych, dydaktycznych i artykułów biurowych oraz mebli szkolnych do Szkoły Podstawowej w Mikstacie określonych szczegółowo co do rodzaju, ilości oraz parametrów w załączniku nr 2d do SIWZ. 5) Część 5 - dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz urządzeń biurowych do Szkoły Podstawowej w Biskupicach Zabarycznych, określonego co do rodzaju oraz ilości, o minimalnych parametrach technicznych szczegółowo opisanych w załączniku nr 3a do SIWZ. 6) Część 6 - dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz urządzeń biurowych do Szkoły Podstawowej w Kaliszkowicach Kaliskich, określonego co do rodzaju oraz ilości, o minimalnych parametrach technicznych szczegółowo opisanych w załączniku nr 3b do SIWZ. 7) Część 7 - dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz urządzeń biurowych do Szkoły Podstawowej w Kaliszkowicach Ołobockich, określonego co do rodzaju oraz ilości, o minimalnych parametrach technicznych szczegółowo opisanych w załączniku nr 3c do SIWZ. 8) Część 8 - dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz urządzeń biurowych do Szkoły Podstawowej w Mikstacie, określonego co do rodzaju oraz ilości, o minimalnych parametrach technicznych szczegółowo opisanych w załączniku nr 3d do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mikstat.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego A3 z funkcją drukarki czarno - białej (monochromatycznej), kserokopiarki i skanera.
Dodano: 2016-06-08 - Dostawa materiałów papierniczych i biurowych, materiałów eksploatacyjnych do faksów oraz dostawa płyt CD i DVD dla SPZOZ w Krotoszynie
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa artykułów i sprzętu kancelaryjno-biurowego oraz papieru dla 33. Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu
Dodano: 2016-04-05 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-04-01 - AG.271/01/16
Dodano: 2016-03-10 - Dostawa różnych artykułów biurowych, tuszy i tonerów do drukarek i kopiarek
Dodano: 2016-03-09 - Zakup i dostawa artykułów biurowych dla I Oddziału ZUS w Poznaniu, II Oddziału ZUS w Poznaniu i Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim 3 części: Część I - zakup i dostawa artykułów biurowych dla I Oddziału ZUS w Poznaniu, Część II - zakup i dostawa artykułów biurowych dla II Oddziału ZUS w Poznaniu, Część III - zakup i dostawa artykułów biurowych dla Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2016-02-23 - Dostawa artykułów biurowych.
Dodano: 2016-02-22 - Dostawa artykułów biurowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu oraz Oddziałów Zamiejscowych w 2016 r.
Dodano: 2016-02-03 - sukcesywną dostawę materiałów biurowych - przyborów do pisania dla jednostek UAM
Dodano: 2016-01-28