Miasto i Gmina Mikstat ogłasza przetarg
- Adres: 63-510 Mikstat, ul. Krakowska 17
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 7310091 , fax. 062 7310043
- Data zamieszczenia: 2011-12-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Mikstat
ul. Krakowska 17 17
63-510 Mikstat, woj. wielkopolskie
tel. 062 7310091, fax. 062 7310043
REGON: 25085489500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikstat.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach realizacji Projektu systemowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pn. Dajmy wszystkim równe szanse w roku szkolnym 2011-2012 w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto i Gmina Mikstat - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych, fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, urządzeń biurowych i fabrycznie nowych mebli, niezbędnych do prowadzenia zajęć dla uczniów klas I-III szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto i Gmina Mikstat w ramach projektu systemowego pn. Dajmy wszystkim równe szanse Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych, nr POKL.09.01.02-30-065/11 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2, 3 i 4 do SIWZ. Nazwy i kody stosowane wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7 - różny sprzęt i artykuły biurowe 39.16.21.00-6 - pomoce dydaktyczne 39.16.20.00-5 - pomoce naukowe 30.21.31.00-6 - komputery przenośne 39.16.00.00-1 - meble szkolne 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: Część 1 - Dostawa fabrycznie nowych pomocy naukowych i edukacyjnych (gry planszowe dydaktyczne, układanki, plansze, zabawki edukacyjne, zeszyty ćwiczeń), materiałów pomocniczych (art. biurowe). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego częścią 1 stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Część 2 - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego (laptopów z oprogramowaniem) oraz urządzeń biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego częścią 2 stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Część 3 - Dostawa fabrycznie nowych mebli szkolnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego częścią 3 stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ 3. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia : 1) Dostawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Dostawcy. 4) Sprzęt oraz wszystkie pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku w placówkach oświatowych. Wymagany okres gwarancji: - na pomoce dydaktyczne i naukowe - min. 12 miesięcy od dnia odbioru; - na sprzęt komputerowy i urządzenia biurowe - min. 24 miesiące od dnia odbioru - na meble szkolne - min. 24 miesiące od dnia odbioru 5) Pomoce dydaktyczne, sprzęt komputerowy i urządzenia biurowe należy dostarczyć do poszczególnych szkół wskazanych w umowie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mikstat.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego A3 z funkcją drukarki czarno - białej (monochromatycznej), kserokopiarki i skanera.
Dodano: 2016-06-08 - Dostawa materiałów papierniczych i biurowych, materiałów eksploatacyjnych do faksów oraz dostawa płyt CD i DVD dla SPZOZ w Krotoszynie
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa artykułów i sprzętu kancelaryjno-biurowego oraz papieru dla 33. Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu
Dodano: 2016-04-05 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-04-01 - AG.271/01/16
Dodano: 2016-03-10 - Dostawa różnych artykułów biurowych, tuszy i tonerów do drukarek i kopiarek
Dodano: 2016-03-09 - Zakup i dostawa artykułów biurowych dla I Oddziału ZUS w Poznaniu, II Oddziału ZUS w Poznaniu i Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim 3 części: Część I - zakup i dostawa artykułów biurowych dla I Oddziału ZUS w Poznaniu, Część II - zakup i dostawa artykułów biurowych dla II Oddziału ZUS w Poznaniu, Część III - zakup i dostawa artykułów biurowych dla Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2016-02-23 - Dostawa artykułów biurowych.
Dodano: 2016-02-22 - Dostawa artykułów biurowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu oraz Oddziałów Zamiejscowych w 2016 r.
Dodano: 2016-02-03 - sukcesywną dostawę materiałów biurowych - przyborów do pisania dla jednostek UAM
Dodano: 2016-01-28