Przetargi.pl
Dostawa polielektrolitu dla Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Miastku.

Zakład Wodociągów i Kanalizacji ogłasza przetarg

  • Adres: 77-200 Miastko, ul. A. Mickiewicza 3
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8572795 , fax. 059 8572795
  • Data zamieszczenia: 2009-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Wodociągów i Kanalizacji
    ul. A. Mickiewicza 3 3
    77-200 Miastko, woj. pomorskie
    tel. 059 8572795, fax. 059 8572795
    REGON: 77052323300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminny zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa polielektrolitu dla Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Miastku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa polielektrolitu dla Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Miastku w ciągu jednego roku od dnia podpisania umowy. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę polielektrolitu dla Miejskiej Oczyszczalni Ścieków Węgorzynko, w ilości rocznej szacunkowej około 4000 kg, wraz z dostawą na miejsce. Istniejące na oczyszczalni ścieków urządzenia: - prasa taśmowa - osad ustabilizowany tlenowo, uwodniony w granicach 96-98%; - zagęszczarka - osad nadmierny z recyrkulacji zewnętrznej, uwodniony w granicach 99-99,5%. PROPONOWANY RODZAJ POLIELEKTROLITU MUSI BYĆ PRZETESTOWANY NA W/W URZĄDZENIACH!
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 245420005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy którzy wykażą, że spełniają następujące warunki wywodzące się z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z poźn. zm.) określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj.: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie upoważniającym Dostawcę do ubiegania się o udzielenie i realizację zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; 1.3. dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów o jego udostępnieniu; 1.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.5. nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp.; 1.6. zgodnie z art. 44 Pzp złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Spełnianie warunków Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2.1. Dostawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Pzp. (np. na podstawie umowy konsorcjalnej) warunki wymienione w części 7.0. siwz muszą spełniać w sposób następujący: 1) określone w poz. 7.1.1.; 7.1.2.; 7.1.3.; 7.1.4.; 7.1.6. siwz muszą być spełnione łącznie; 2) określone w poz. 7.1.5. siwz muszą być spełnione przez każdego z Dostawców oddzielnie. 3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1. ocena spełniania przez Dostawców w/w wymaganych warunków będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w części 8.0. siwz i załączonych do oferty. Z treści tych dokumentów lub oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunki Dostawca spełnia; 3.2. na podstawie art. 26 ust. 3 Pzp Zamawiający wezwie Dostawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń (lub złożone zawierają błędy), o których mowa w części 8.0. siwz lub nie złożyli pełnomocnictw (lub złożone są wadliwe) do ich złożenia w wyznaczonym terminie; 3.3. nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków oraz brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń zgodnie z wezwaniem Zamawiającego spowoduje wykluczenie Dostawcy z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą; 3.4. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert ważnych i nie podlegających odrzuceniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymienionych w części 7.0. siwz oraz formalnej poprawności oferty, Dostawca zobowiązany jest dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Dostawcę następujące dokumenty lub oświadczenia: 1.1. wypełniony formularz ofertowy w oryginale, - załącznik nr 1 do SIWZ (druk do wypełnienia lub wzorując się na nim), 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. oświadczenie Dostawcy, że posiada zdolność finansową do zrealizowania zamówienia, - na formularzu ofertowym, 1.4. oświadczenie Dostawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. - na formularzu ofertowym, 1.5. oświadczenie Dostawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, stosownie do treści art. 24 ust.1 i 2 ustawy P.z.p. - na formularzu ofertowym, 1.6. oświadczenie Dostawcy o wykonaniu zamówienia w ciągu jednego roku od dnia podpisania umowy, - na formularzu ofertowym. 2. Informacja o pozostałych dokumentach, które Dostawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 2.1. pełnomocnictwo osób/y uprawnionej do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji Dostawcy określoną w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej firmy Dostawcy, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty; 2.2. dokument, w którym Dostawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. na podstawie umowy konsorcjalnej, działalności prowadzonej w formie spółki cywilnej) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z którego wynika, że zostało ono udzielone przez każdego z Nich (podpisany przez wszystkich Dostawców) - w formie oryginału, w przypadku wyboru oferty tych Dostawców, Zamawiający przed zawarciem umowy ws. zamówienia publicznego będzie żądał umowę regulującą ich współpracę;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena jakości i skuteczności zaproponowanego polielektrolitu
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.zwik.miastko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach