Politechnika Koszalińska Sekcja Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 75-453 Koszalin, ul. Śniadeckich 2
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. (094) 34-78-637, 34-78-635 , fax. (094) 34-78-636
- Data zamieszczenia: 2009-10-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Koszalińska Sekcja Zamówień Publicznych
ul. Śniadeckich 2 2
75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, fax. (094) 34-78-636
REGON: 00000170300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tu.koszalin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa płyty uruchomieniowej z procesorem sygnałowym i oprogramowania - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa płyty uruchomieniowej z procesorem sygnałowym i oprogramowania w zakresie określonym w SIWZ oraz formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 487000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 i spełniający wymagania art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy, spełniają ponadto następujące warunki: - zapewniają udzielenie gwarancji na urządzenie na okres: minimum 12 m-cy, - termin płatności 21 dni, - przedłożą dokumenty i oświadczenia określone w SIWZ (pkt 8.5), a stanowiące kompleksową ofertę. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany druk stanowiący Załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany druk stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 3 składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane § 2 (wymienione w pkt 8.5 SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tu.koszalin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń hydrograficznych oraz przedłużenie subskrypcji oprogramowania hydrograficznego dla okrętów MW
Dodano: 2016-03-17 - Dostawa oprogramowania nawigacyjno-hydrograficznego
Dodano: 2015-10-29 - Dostawa programów komputerowych na potrzeby Centrum Przemysłów Kreatywnych
Dodano: 2015-09-09 - Dostawa elektronicznego programu informacji prawnej wraz z aktualizacjami dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie
Dodano: 2013-12-04 - Dostawa komputera przenośnego na potrzeby realizacji projektu LIFE+ pn: Budowa niebieskiego korytarza ekologicznego wzdłuż doliny rzeki Regi i jej dopływów
Dodano: 2013-03-22 - Dostawa komputera przenośnego na potrzeby realizacji projektu LIFE+ pn: Budowa niebieskiego korytarza ekologicznego wzdłuż doliny rzeki Regi i jej dopływów.
Dodano: 2013-02-19 - Dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu, Rozwój społeczeństwa informacyjnego poprzez przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Białogard
Dodano: 2012-12-06 - Dostawa komputera przenośnego na potrzeby realizacji projektu LIFE+ pn: Budowa niebieskiego korytarza ekologicznego wzdłuż doliny rzeki Regi i jej dopływów
Dodano: 2012-10-26 - Dostawa komputera przenośnego na potrzeby realizacji projektu LIFE+ pn: Budowa niebieskiego korytarza ekologicznego wzdłuż doliny rzeki Regi i jej dopływów
Dodano: 2012-10-17 - Dostawa oprogramowania komputerowego dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie
Dodano: 2010-11-25