Przetargi.pl
Dostawa platformy dla osób niepełnosprawnych wraz z montażem i wykonaniem robót budowlanych przy Szkole Podstawowej w Miszewie.

Gmina Żukowo ogłasza przetarg

  • Adres: 83330 Żukowo, ul. Gdańska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 58 6858300 , fax. +48 58 6858300
  • Data zamieszczenia: 2017-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żukowo
    ul. Gdańska 52
    83330 Żukowo, woj. pomorskie
    tel. +48 58 6858300, fax. +48 58 6858300
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zukowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa platformy dla osób niepełnosprawnych wraz z montażem i wykonaniem robót budowlanych przy Szkole Podstawowej w Miszewie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa platformy dla osób niepełnosprawnych wraz z montażem i wykonaniem robót budowlanych przy Szkole Podstawowej w Miszewie. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowej, zewnętrznej platformy pionowej dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich, poruszającej się w zamkniętym szybie samonośnym, spełniającej wymagania obowiązującej Dyrektywy Maszynowej 2006/42/WE. Platforma powinna posiadać świadectwo badania typu WE oraz deklarację zgodności wg Dyrektywy Maszynowej 2006/42/WE oraz dokumentację techniczną. 2. Zamówienie obejmuje: 1) wykonanie niezbędnych prac rozbiórkowych i przygotowanie fundamentu pod platformę, 2) doprowadzenia zasilania i wykonanie pomiarów elektrycznych, 3) podłączenie platformy do istniejącej instalacji zasilania, 4) przygotowanie dokumentacji techniczno-ruchowej platformy, 5) zgłoszenie platformy do odbioru i odbiór przez Urząd Dozoru Technicznego – uzyskanie decyzji (świadectwa, zaświadczenia) dopuszczenia platformy do użytkowania, 6) serwisowanie urządzenia w okresie gwarancji, 7) konserwację urządzenia w okresie gwarancji. 3. Parametry urządzenia: 1) napęd śrubowy, 2) wysokość podnoszenia - ok. 1,1 m, 3) ilość przystanków - 1, 4) udźwig min 250 kg, max 400 kg, 5) prędkość - min 0,07 m/s, 6) wymiar wewnętrzny platformy min 1435 x 1040 mm, 7) wymiar zewnętrzny szybu max 1780 x 1300 mm, 8) zasilana jednofazowo, 230V, 9) szyb konstrukcji samonośnej, bez zadaszenia, 10) obudowa szybu standard aluminiowa blacha ryflowana, 11) platforma w szybie wyposażona w system bezpieczeństwa antyzakleszczeniowy, 12) panel na którym znajduje się przycisk do jazdy ma znajdować się na wysokości umożliwiającej obsługę osobie znajdującej się na wózku inwalidzkim, 13) przycisk zatrzymania awaryjnego STOP, 14) opuszczanie awaryjne – manualne, 15) system diagnostyczny ze wskaźnikami diod LED, powiadamiający serwisanta o awariach i błędach, 16) podłoga platformy wykonana z materiału antypoślizgowego, 17) automatyczne awaryjne opuszczania platformy po zaniku napięcia, 18) sygnalizacja akustyczna przeciążenia, 19) sterowanie automatyczne za pomocą kaset sterowniczych na przystankach albo na platformie, 20) opuszczanie i podnoszenie podestu oraz barierek automatycznie z kaset sterowniczych, 21) alarm akustyczno - optyczny na platformie, informacje o ruchu platformy, 22) pokrowiec na platformę (opcjonalnie).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt III.4) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa wyżej, wykonawca składa oświadczenie, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument dotyczy, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Oświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania. 3. Jeżeli wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, zamawiający będzie żądał przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Postanowienia podane wyżej w pkt. 1- 2 stosuje się odpowiednio do innych podmiotów. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu, składa także oświadczenie - Załącznik nr 4 (A+B) do SIWZ dotyczące tych podmiotów. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie - Załącznik nr 4 (A+B) do SIWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 6. Jeżeli wykonawca wskaże dostępność oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający samodzielnie pobierze wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty (Załącznik nr 3 do SIWZ). 7. Jeżeli wykonawca wskaże oświadczenia lub dokumenty, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, to zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy PZP, skorzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów o ile są one aktualne (Załącznik nr 3 do SIWZ). 8. Wraz z ofertą wykonawca składa 1) pełnomocnictwo (o ile dotyczy), 2) zobowiązania (Załącznik nr 8 do SIWZ) innych podmiotów (o ile dotyczą).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach