Gmina Sanok ogłasza przetarg
- Adres: 38-500 Sanok, ul. Kościuszki 23
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4656551 , fax. 013 4656553
- Data zamieszczenia: 2009-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sanok
ul. Kościuszki 23 23
38-500 Sanok, woj. podkarpackie
tel. 013 4656551, fax. 013 4656553
REGON: 37044074900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.sanok.com.pl/bip/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA PIERWSZEGO WYPOSAŻENIE DO SZKOŁY W MIEJSCOWOŚCI FALEJÓWKA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
DOSTAWA PIERWSZEGO WYPOSAŻENIE DO SZKOŁY W MIEJSCOWOŚCI FALEJÓWKA ZGODNIE Z WYKAZEM WYPOSAŻENIA . ZAKRES DOSTAWY OBEJMUJE M.IN. WYPOSAŻENIE W POMOCE NAUKOWE PRACOWNI: HUMANISTYCZNEJ, JĘZYKA POLSKIEGO, HISTORYCZNEJ, JĘZYKA ANGIELSKIEGO, MATEMATYCZNEJ, NAUCZANIA POCZĄTKOWEGO, KLASY 0 I PRZYRODNICZEJ; DOSTAWĘ KSIĄŻEK DO BIBLIOTEKI SZKOLNEJ(CZYTELNI), DOSTAWĘ WYPOSAŻENIA SALI GIMNASTYCZNEJ, DOSTAWĘ SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391600001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca zobowiązany jest spełniać warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Spełnianie powyższych warunków będzie oceniane na podstawie wymaganych w SIWZ oświadczeń i dokumentów. Złożenie tych dokumentów, zgodnie z wymaganiami SIWZ, będzie potwierdzeniem spełniania wymaganych warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 3) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dwóch dostaw, zbliżonych co do zakresu i wartości niniejszemu zamówieniu- wykazać 2 dostawy o wartości min. 60 tyś. zł brutto. II. W przypadku gdy oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej . Zamiast dokumentów określonych w pkt I ppkt1i2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt II, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione nie wcześniej jak w terminach określonych w pkt II.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.sanok.com.pl/bip/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli do Zespołu Oświatowego przy ulicy Bł. Karoliny
Dodano: 2015-05-08 - Dostawa mebli szkolnych w ramach Projektu - Nadbudowa i przebudowa budynku szkolnego w Czarnej - utworzenie Centrum Kopernikowskiego
Dodano: 2014-07-09 - Dostawa wyposażenia meblowego dla Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2014-04-30 - Dostawa wyposażenia dla potrzeb Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2013-12-18 - Dostawa wyposażenia dla potrzeb Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2013-11-28 - Dostawa mebli oraz pomocy dydaktycznych dla Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego im. Jana Pawła II w Jarosławiu
Dodano: 2013-11-07 - Dostawa mebli Biurowych dla Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2013-10-17 - Dostawa wyposażenia do jednostek oświatowych na terenie Gminy Zaklików
Dodano: 2013-05-21 - Dostawa mebli dla Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2013-04-15 - Dostawa mebli dla Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2013-01-30