Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 37-613 Ruda Różaniecka, Ruda Różaniecka 53
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 016 6319615 , fax. 016 6248661
- Data zamieszczenia: 2009-05-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
Ruda Różaniecka 53 53
37-613 Ruda Różaniecka, woj. podkarpackie
tel. 016 6319615, fax. 016 6248661
REGON: 18019602900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.rudarozaniecka.elubaczow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Budżetowa Samorządu Terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich do DPS Ruda Różaniecka - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, zawartym w załączniku Nr 2 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udział w postępowaniu mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r-Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 20.11.2007r. Dz. U. Nr. 223, poz. 1655 z późn. zm.). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zweryfikowanie wymaganych dokumentów potwierdzających prawo do ubiegania się o przedmiotowe zamówienie publiczne metodą spełnia/ nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią choć jednego z warunków zostaną wykluczeni z postępowania a ich oferty odrzucone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 u. p. z. p.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz ofertowy /zał. nr 1do SIWZ/,- wypełniony formularz cenowy /zał. nr 2 do SIWZ/, - Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych /zał. nr 3 do SIWZ/, - Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych /zał. nr 4/, - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert, - zaakceptowany projekt umowy /załącznik nr 5 do SIWZ/.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.rudarozaniecka.elubaczow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa żywności do Internatu Zespołu Szkół Leśnych w Lesku
Dodano: 2016-07-26 - Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych do kuchni Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 5 w Rzeszowie
Dodano: 2016-06-10 - EZ/215/61/2016 Zakup i dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2016-06-08 - Dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2016-05-18 - Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na 8 pakietów.
Dodano: 2016-05-12 - dostawa: różnych produktów spożywczych dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
Dodano: 2016-05-09 - Cykliczne dostawy pieczywa i artykułów spożywczych dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w okresie trzech lat , licząc od daty podpisania umowy
Dodano: 2016-04-27 - EZ/215/47/2016 Zakup i dostawa wędlin
Dodano: 2016-04-20 - dostawa art. ogólnospożywczych oraz mrożonek
Dodano: 2016-04-05