Gmina Lubochnia ogłasza przetarg
- Adres: 97-217 Lubochnia, ul. Tomaszowska 9
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 7103510 , fax. 044 7103022
- Data zamieszczenia: 2012-09-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubochnia
ul. Tomaszowska 9 9
97-217 Lubochnia, woj. łódzkie
tel. 044 7103510, fax. 044 7103022
REGON: 59064814900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubochnia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pelletu drzewnego do kotłowni w Zespole Szkolno- Przedszkolnym w Lubochni oraz Publicznym Gimnazjum w Lubochni - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pelletu o średnicy 6 mm, o stałych ściśle przestrzeganych parametrach fizycznych w ilości 120 ton wraz z jego rozładunkiem. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca dostarczy pellet o średnicy 6 mm posiadający aktualny certyfikat DIN PLUS, 2. Do każdej dostawy wykonawca dołączy także pisemne oświadczenie potwierdzające, że dostarczany produkt spełnia parametry wyznaczone przez Zamawiającego w pkt.1. Nie załączenie ww. oświadczenia może stanowić podstawę do odmowy odbioru dostawy przez Zamawiającego, 3. Dostawy pelletu odbywać się będą transportem wykonawcy i na jego koszt w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 4. Dostawa pelletu będzie następować etapowo. Ilość jednorazowej dostawy wynosi 24 tony, w opakowaniach typu big-bag wentylowany. 5. Sposób dostawy: samochód z HDS, 6. Dostawy danej partii będą realizowane w ciągu 3 dni od dnia złożenia zamówienia, 7. Dostawy pelletu odbywać się będą w obecności przedstawiciela Zamawiającego, wskazanego w treści umowy, 8. Wykonawca zobowiązany jest rozładować każdą partię dostawy w miejscu wskazanym przez osobę dokonującą odbioru, 9. Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia danej partii dostawy, jeżeli stwierdzi że jest on złej jakości i nie spełnia warunków zawartych w umowie. 10. Jeżeli przedstawiciel Zamawiającego odmówi przyjęcia danej partii dostawy, Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od złożenia reklamacji, wymienić dostarczony produkt na własny koszt. W przypadku powtórzenia dostawy produktu nie spełniającego warunków określonych w umowie, wykonawca oprócz ponownej wymiany produktu, zapłaci karę umowną w wysokości 5% wartości dostarczonej partii określonej na fakturze, 11. W przypadku awarii, zanieczyszczenia bądź uszkodzenia instalacji i urządzeń kotłowni spowodowanej dostarczonym niewłaściwym pelletem, wykonawca pokryje koszty związane z doprowadzeniem ww. instalacji i urządzeń do należytego stanu. 12. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania przedmiotu zamówienia nie więcej niż w 20% całej ilości pelletu, uzależniając to prawo od potrzeb Zamawiającego wynikających z warunków atmosferycznych oraz w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, lub z powodu wystąpienia siły wyższej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091114004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubochnia.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa biomasy na potrzeby Miejskiej Spółki Komunalnej Sp. z o.o. w Złoczewie - cześć II
Dodano: 2016-06-24 - Dostawa biomasy na potrzeby Miejskiej Spółki Komunalnej Sp. z o.o. w Złoczewie - część I
Dodano: 2016-06-24 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nie przekraczającej 209 000 Euro na dostawę pelletu dla Z.S.R.C.K.U. w Wojsławicach.
Dodano: 2016-06-06 - dostawa drewna opalowego
Dodano: 2016-05-24 - Dostawa paliwa drzewnego - pellet do Domu Pomocy Społecznej w Łochyńsku
Dodano: 2015-11-18 - Dostawy pelletu w sezonie grzewczym 2015/2016
Dodano: 2015-09-28 - dostawa sukcesywna pelletu drzewnego do Zespołu Szkół Mechanizacji Rolnictwa im. Bohaterów Walk nad Bzurą w Piątku
Dodano: 2015-09-17 - Dostawa pelletu do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
Dodano: 2015-09-03 - dostawa sukcesywna pelletu drzewnego do celów grzewczych do Zespołu Szkół Mechanizacji Rolnictwa im. Bohaterów Walk nad Bzura w Piątku.
Dodano: 2015-08-26 - Dostawa biomasy na potrzeby Miejskiej Spółki Komunalnej Sp. z o.o. w Złoczewie - cześć II
Dodano: 2015-08-05