Przetargi.pl
Dostawa pelletu drzewnego do kotłowni w Zespole Szkolno- Przedszkolnym w Lubochni oraz Publicznym Gimnazjum w Lubochni

Gmina Lubochnia ogłasza przetarg

  • Adres: 97-217 Lubochnia, ul. Tomaszowska 9
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7103510 , fax. 044 7103022
  • Data zamieszczenia: 2012-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubochnia
    ul. Tomaszowska 9 9
    97-217 Lubochnia, woj. łódzkie
    tel. 044 7103510, fax. 044 7103022
    REGON: 59064814900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubochnia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pelletu drzewnego do kotłowni w Zespole Szkolno- Przedszkolnym w Lubochni oraz Publicznym Gimnazjum w Lubochni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pelletu o średnicy 6 mm, o stałych ściśle przestrzeganych parametrach fizycznych w ilości 120 ton wraz z jego rozładunkiem. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca dostarczy pellet o średnicy 6 mm posiadający aktualny certyfikat DIN PLUS, 2. Do każdej dostawy wykonawca dołączy także pisemne oświadczenie potwierdzające, że dostarczany produkt spełnia parametry wyznaczone przez Zamawiającego w pkt.1. Nie załączenie ww. oświadczenia może stanowić podstawę do odmowy odbioru dostawy przez Zamawiającego, 3. Dostawy pelletu odbywać się będą transportem wykonawcy i na jego koszt w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 4. Dostawa pelletu będzie następować etapowo. Ilość jednorazowej dostawy wynosi 24 tony, w opakowaniach typu big-bag wentylowany. 5. Sposób dostawy: samochód z HDS, 6. Dostawy danej partii będą realizowane w ciągu 3 dni od dnia złożenia zamówienia, 7. Dostawy pelletu odbywać się będą w obecności przedstawiciela Zamawiającego, wskazanego w treści umowy, 8. Wykonawca zobowiązany jest rozładować każdą partię dostawy w miejscu wskazanym przez osobę dokonującą odbioru, 9. Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia danej partii dostawy, jeżeli stwierdzi że jest on złej jakości i nie spełnia warunków zawartych w umowie. 10. Jeżeli przedstawiciel Zamawiającego odmówi przyjęcia danej partii dostawy, Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od złożenia reklamacji, wymienić dostarczony produkt na własny koszt. W przypadku powtórzenia dostawy produktu nie spełniającego warunków określonych w umowie, wykonawca oprócz ponownej wymiany produktu, zapłaci karę umowną w wysokości 5% wartości dostarczonej partii określonej na fakturze, 11. W przypadku awarii, zanieczyszczenia bądź uszkodzenia instalacji i urządzeń kotłowni spowodowanej dostarczonym niewłaściwym pelletem, wykonawca pokryje koszty związane z doprowadzeniem ww. instalacji i urządzeń do należytego stanu. 12. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania przedmiotu zamówienia nie więcej niż w 20% całej ilości pelletu, uzależniając to prawo od potrzeb Zamawiającego wynikających z warunków atmosferycznych oraz w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, lub z powodu wystąpienia siły wyższej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091114004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubochnia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach