Izba Skarbowa w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-007 Kraków, ul. Wiślna 7
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 2557-302 , fax. 12 2557-465
- Data zamieszczenia: 2012-08-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Skarbowa w Krakowie
ul. Wiślna 7 7
31-007 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 2557-302, fax. 12 2557-465
REGON: 00102127000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.is.krakow.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa papieru kserograficznego do urządzeń drukujących i kopiujących dla Izby Skarbowej w Krakowie oraz urzędów skarbowych województwa małopolskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru kserograficznego do urządzeń drukujących i kopiujących formatu A4 i A3 w następujących ilościach: -format A4 - 50 480 ryz -format A3 - 1 212 ryz Dostawy będą odbywać się sukcesywnie, zgodnie z zamówieniami poszczególnych jednostek organizacyjnych, w terminie 5 dni od złożenia zamówienia (faksem lub mailem), nie częściej niż raz na kwartał dla każdej jednostki. Wykonawca zapewni transport i rozładunek zamówionego papieru do wskazanych miejsc dostaw. Wykaz miejsc dostawy określa załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Oferowany papier A3 i A4 musi spełniać, co najmniej następujące warunki: -gramatura 80?2 g/m2 PN-EN ISO 536:1996; -białość min (161?2) CIE PN-ISO 11475:2002; -grubość min. (108?3) mikrometrów PN-EN ISO 534:2005; -nieprzezroczystość min. (94%+2/-1) (ISO 2471:1998); -gładkość/chropowatość max. (180?50) ml(cm3)/min (PN-93/P-50166.02); -wilgotność od 3,8 do 5,0 % (PN-EN 20287, PN-EN 12281:2000) -przepuszczalność powietrza max 1250 cm3/min; PN-P-50176-3:1994 -papier bezpyłowy; -papier bezchlorkowy. 3. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony produkt na okres co najmniej 12 miesięcy, licząc od dnia dostawy. 4. Na podstawie art. 36 ust. 4 pzp Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976442
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zgodnie z art. 45 ust. 2 pzp Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 14 000 zł. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt 1 do pkt 5 pzp. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca dokona przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 58 1010 1270 0004 0413 9120 0000 5. Wniesienie wadium uznaje się za ważne jeżeli wpłynie na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.is.krakow.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych, tuszy, tonerów
Dodano: 2016-06-07 - Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego
Dodano: 2016-03-25 - Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa artykułów papierniczych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie.
Dodano: 2016-02-05 - Dostawa papieru na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza
Dodano: 2015-12-23 - Zakup materiałów biurowych dla potrzeb Jednostek Organizacyjnych Urzędu Miasta Tarnowa
Dodano: 2015-12-07 - Dostawa papieru kserograficznego dla wszystkich jednostek AGH.
Dodano: 2015-12-02 - ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW PIŚMIENNICZO - BIUROWYCH, ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK
Dodano: 2015-10-13 - Sukcesywna dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek na potrzeby wszystkich jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie (z wyłączeniem Collegium Medicum).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wykaz asortymentowo - ilościowy) wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych zamawianego papieru do drukarek i kserokopiarek zawiera Załącznik A do SIWZ.
Dodano: 2015-10-02 - Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby Wyborów do Sejmu i Senatu
Dodano: 2015-09-29 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i tonerów do realizacji projektu Równi na rynku pracy- YEI dotyczących Gwarancji dla młodzieży współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych objętego Programem Operacyjnym Wiedza Edukacja Rozwój.
Dodano: 2015-08-13