Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 25701 Kielce, ul. Krakowska
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 413 653 100 , fax. 413 455 220
- Data zamieszczenia: 2017-09-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o.
ul. Krakowska 64
25701 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 413 653 100, fax. 413 455 220
REGON: 29085679100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wod-kiel.com.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa papieru i art. biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części tj.: Część I - Dostawa papieru i artykułów biurowych Część II - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek Szczegółowy opis dotyczący ofert częściowych wskazano w Załączniku 1. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający informuje, iż niniejsze postępowanie przetargowe prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień do których nie ma zastosowania ustawa Prawo zamówień publicznych dla Jednostki Realizującej Projekt Spółki „Wodociągi Kieleckie” Sp. z o.o. współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, dostępnym na stronie internetowej Zamawiającego: www.wod-kiel.com.pl 1. Do oferty (sporządzonej na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ) każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w rozdziale IV ust.1 SIWZ, odpowiednio: 1.1 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - Załącznik nr 3 do SIWZ, 1.2 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w w/w dokumentach będą stanowić wstępne potwierdzenie że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.3 Ponadto Wykonawca w przypadku określonym, w rozdz. II SIWZ pkt 1 ppkt 8) (oferując materiały równoważne) do oferty dołącza dla Części II: i. Certyfikat ISO 9001 i ISO 14001 dla producenta oferowanego materiału eksploatacyjnego do drukarki – w przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje równoważny materiał eksploatacyjny do drukarki tj. wyprodukowany przez innego producenta niż producent sprzętu do którego jest przeznaczony i zalecany (załączyć dokument w języku polskim potwierdzający spełnienie wymogu w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem), ii. opis produktu równoważnego (karta katalogowa produktu) – w przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje równoważny materiał eksploatacyjny do urządzenia tj. wyprodukowany przez innego producenta niż producent sprzętu do którego jest przeznaczony i zalecany - załączyć dokument potwierdzający spełnienie wymogu w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem - zgodnie z rozdz. II SIWZ -Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Uwagi dla Części II pkt. 8. iii. oświadczenie producenta materiału eksploatacyjnego równoważnego, że oferowane materiały eksploatacyjne są materiałami fabrycznie nowymi, wolnymi od wad, kompletnymi, a żaden z elementów tego materiału nie jest wtórnie wykorzystany ani nie pochodzi z procesu recyklingu, iv. raporty z testów wydajności - w przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje równoważny materiał eksploatacyjny do urządzenia tj. wyprodukowany przez innego producenta niż producent sprzętu do którego jest przeznaczony i zalecany (załączyć dokument potwierdzający spełnienie wymogu w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem). Testy wydajności powinny być przeprowadzone zgodnie z obowiązującymi normami ISO/IEC dla danego typu materiału eksploatacyjnego. Raporty z testów wydajności powinny zawierać wszystkie wymagane przez normy ISO/IEC elementy oraz powinny być wystawione przez podmiot niezależny od producenta, wykonawcy i dystrybutora posiadający nadany przez Ministerstwo Rozwoju status centrum badawczo-rozwojowego(zgodnie z rozdz. II SIWZ -Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Uwagi dla Części II pkt. 8 v. oświadczenie producenta materiału równoważnego potwierdzające, że proces produkcji i stosowanie wyprodukowanych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie narusza praw patentowych producentów oryginalnych materiałów eksploatacyjnych, vi. oświadczenie Wykonawcy, że równoważne materiały eksploatacyjne nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (pełna kompatybilność z oprogramowaniem drukarki, informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera) oraz nie powodują utraty gwarancji producenta. Dokumenty wymienione w pkt. 1.3 Wykonawca złoży wraz z ofertą w celu potwierdzenia, że oferowane materiały eksploatacyjne są równoważne w stosunku do materiałów oryginalnych pochodzących od producenta sprzętu do którego są przeznaczone. 1.4 pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu właściwego rejestru albo gdy oferty nie podpisuje Wykonawca, 1.5 pełnomocnictwo - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt powyżej 1.1 i 1.2 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom - w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu - zamieszcza informacje o podwykonawcach w Załączniku nr 3 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga, aby załączone do oferty dokumenty, sporządzone w języku obcym złożone zostały wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 5. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani do zawarcia umowy regulującej współpracę. Niezwłocznie po zawiadomieniu o wyborze oferty, ale przed podpisaniem umowy, Wykonawcy muszą przedłożyć Zamawiającemu kopię umowy, opisującą przyjętą formę prawną oraz określającą szczegółowo sposób współdziałania przy wykonywaniu dostawy, w tym zawierać w swojej treści co najmniej następujące postanowienia: a) związanie co najmniej na czas nie krótszy niż czas trwania umowy, b) wskazanie Pełnomocnika i jego umocowania do składania oświadczeń, zaciągania zobowiązań, przyjmowania od Zamawiającego płatności na rzecz wszystkich Wykonawców, wyłącznego wystawiania faktur na rzecz Zamawiającego z tytułu dostaw cząstkowych oraz do dokonywania pomiędzy nimi rozliczeń, przyjmowania od Zamawiającego instrukcji na rzecz i w imieniu wszystkich Wykonawców razem i każdego z osobna, c) zapis o wspólnej i solidarnej odpowiedzialności w zakresie realizowanego zamówienia, d) role i zadania każdego z Wykonawców w wykonywaniu umowy, e) zapłata przez Zamawiającego wynagrodzenia na rzecz jednego z podmiotów wspólnie realizujących zamówienie, zwalnia Zamawiającego z zapłaty na rzecz pozostałych (art.367 KC).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów zużywalnych i biurowych w ramach projektu pn. ,,Dziś uczeń – jutro student" nr umowy: FESW.08.03.IZ.00-0002/23.
Dodano: 2024-03-20 - Zakup wyprawek szkolnych dla dzieci i młodzieży uczestników projektu Gminy Kielce pn. „Świętokrzyskie dla Ukrainy”
Dodano: 2023-08-09 - Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Świętokrzyskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych
Dodano: 2023-06-21 - Dostawa wyposażenia do świetlic środowiskowych w ramach projektu pn.: "Utworzenie świetlicy środowiskowej wraz z filiami na terenach Gminy Łagów"
Dodano: 2020-10-02 - Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Świętokrzyskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych
Dodano: 2020-07-17 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2020-05-05 - Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, urządzeń biurowych, serwera i urządzeń sieciowych
Dodano: 2020-04-09 - Dostawa i montaż wyposażenia do Żłobka Gminnego w Cedzynie polegające na dostawie: wyposażenia sal, zabawek oraz pomocy dydaktycznych.
Dodano: 2020-02-05 - Dostawa materiałów biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Kielcach i jednostek podległych
Dodano: 2019-08-12 - Sukcesywna dostawa materiałów plastycznych i biurowych oraz zabawek w 2019 i 2020 r. do stacji wsparcia realizowana w ramach projektu pn.: ”Bielińskie stacje wsparcia” z możliwością składania ofert częściowych
Dodano: 2019-08-09