Przetargi.pl
Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek do Urzędu Miejskiego Wrocławia

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg

  • Adres: 50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7779230, 7779231 , fax. 71 7779229
  • Data zamieszczenia: 2013-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
    pl. Nowy Targ 1-8 1-8
    50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7779230, 7779231, fax. 71 7779229
    REGON: 00109467000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek do Urzędu Miejskiego Wrocławia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek do Urzędu Miejskiego Wrocławia. Szacunkowe ilości, rodzaje, parametry i charakterystyka zamawianego papieru do drukarek i kserokopiarek zostały określone w Załączniku nr 1.1. 1. Przedmiot umowy realizowany będzie sukcesywnie, partiami w miarę potrzeb, na podstawie odrębnych zamówień składanych przez Zamawiającego w dowolnej formie (telefonicznie, faksem lub e-mailem), potwierdzonych niezwłocznie na piśmie, określających ilości i rodzaj zamawianego papieru, w terminie do 1 dnia roboczego od daty otrzymania zamówienia. W zamówieniach zgodnych z ofertą określone będą ilości i rodzaj papieru do drukarek i kserokopiarek oraz miejsce odbioru zamówionej partii, która może obejmować dostawę 1 sztuki przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca dostarczy każdą partię własnym transportem i na własne ryzyko. 3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia papieru do drukarek i kserokopiarek oznaczony znakiem ekologicznym w ramach Certyfikacji Wyrobów. Na każdym opakowaniu 1 ryzy/rolce papieru musi być umieszczona informacja o oznaczonym znaku ekologicznym, dotycząca korzyści jakie daje certyfikacja papieru tym znakiem oraz zachowanie proekologiczne. 4. Wykonawca musi udzielić 12 miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot umowy, której bieg rozpoczyna się od daty odbioru przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia w opakowaniu zabezpieczającym go przed zniszczeniem lub uszkodzeniem. 6. W przypadku otrzymania towaru złej jakości oraz w razie ujawnienia wad po odbiorze, Wykonawca, na własny koszt, dokona jego wymiany na nowy w terminie do 2 godzin od chwili zgłoszenia. Wówczas za datę odbioru ustala się datę odbioru poprawionego przedmiotu umowy. 7. W przypadku ukrytych wad towaru, powodujących nieprawidłowe użytkowanie drukarek i kserokopiarek Wykonawca gwarantuje zwrot kosztów naprawy ww. sprzętu, po uprzednim przedstawieniu przez Zamawiającego ekspertyzy wykonanej przez autoryzowany serwis urządzeń, niezależnie od tego, czy sprzęt jest objęty gwarancją producenta. 8. W przypadku dostawy papieru wadliwego, powodującego uszkodzenia sprzętu będącego na gwarancji producenta, który spowoduje utratę tej gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania Zamawiającemu sprzętu nowego, posiadającego takie same parametry co uszkodzony. 9. W przypadku każdorazowego wezwania Wykonawcy przez Zamawiającego do zgłoszonej reklamacji papieru, koszty transportu ponosi Wykonawca. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są w projekcie umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976301
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy złotych i 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach