Przetargi.pl
Dostawa papieru dla KWP we Wrocławiu, KMP, KPP województwa dolnośląskiego oraz jednostek podległych KGP z siedzibą we Wrocławiu.

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
  • Data zamieszczenia: 2009-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    ul Podwale 31-33 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa papieru dla KWP we Wrocławiu, KMP, KPP województwa dolnośląskiego oraz jednostek podległych KGP z siedzibą we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru dla KWP we Wrocławiu, KMP, KPP województwa dolnośląskiego oraz jednostek podległych KGP z siedzibą we Wrocławiu. b) Dostawa będzie realizowana do obiektów wskazanych w załączniku numer 1 do istotnych postano
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976301
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki oraz złożą oświadczenie o ich spełnianiu: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: wykonali, w okresie ostatnich 3 lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn.: a) w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w części I postępowania: Zamawiający wymaga od Wykonawców wykazania doświadczenia zawodowego obejmującego wykonanie min. jednej dostawy papieru* (dostawy realizowanej na podstawie jednej umowy na rzecz jednego odbiorcy), której wartość nie była niższa niż 19 000,00 zł./brutto. b) w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w części II postępowania: Zamawiający wymaga od Wykonawców wykazania doświadczenia zawodowego obejmującego wykonanie min. jednej dostawy papieru* (dostawy realizowanej na podstawie jednej umowy na rzecz jednego odbiorcy), której wartość nie była niższa niż 260 000,00 zł./brutto. c) w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w części III postępowania: Zamawiający wymaga od Wykonawców wykazania doświadczenia zawodowego obejmującego wykonanie min. jednej dostawy papieru* (dostawy realizowanej na podstawie jednej umowy na rzecz jednego odbiorcy), której wartość nie była niższa niż 400,00 zł./brutto. d) w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w części IV postępowania: Zamawiający wymaga od Wykonawców wykazania doświadczenia zawodowego obejmującego wykonanie min. jednej dostawy papieru* (dostawy realizowanej na podstawie jednej umowy na rzecz jednego odbiorcy), której wartość nie była niższa niż 20 000,00 zł./brutto. e) W przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w więcej niż jednej części postępowania: Zamawiający wymaga od Wykonawców wykazania doświadczenia zawodowego obejmującego ilość i wartość dostaw określonych dla części postępowania, na które wykonawca składa ofertę (np. w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę we wszystkich czterech częściach postępowania, Zamawiający wymaga wykazania doświadczenia zawodowego obejmującego realizację min. czterech dostaw - dostaw realizowanych na podstawie czterech odrębnych umów - których wartości nie były niższe niż: 19 000,00 zł./brutto, 260 000,00 zł./brutto, 400,00 zł./brutto, 20 000,00 zł./brutto). *przy ocenie spełniania ww. nie wymaga się zachowania tożsamości rodzaju papieru. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. Dla potwierdzenia spełniania powyższych warunków wykonawca winien złożyć oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy winni dostarczyć oświadczenie o ich spełnianiu oraz niżej wymienione dokumenty: I. W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów : a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do pkt 8, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( dot. podmiotów zbiorowych), - Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 1. zamiast dokumentów , o których mowa w pkt a, c składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że : - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2. zamiast dokumentów , o których mowa w pkt b - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 3. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (przepisy pkt 1 i 2 dotyczące okresów z którymi wiąże się aktualność dokumentów stosuje się odpowiednio). II. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Załączony do oferty wykaz wykonanych dostaw i dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny obejmować w szczególności dostawę / dostawy, o których mowa w Rozdziale VII pkt 1 ppkt 2 SIWZ. Wzór wykazu stanowi załącznik numer 6 do SIWZ Oświadczenia potwierdzające że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia winni złożyć następujące oświadczenia, potwierdzające, iż oferowany przez nich papier spełnia wymagania określone przez zamawiającego: 1. Ryza papieru zawiera 500 arkuszy papieru, 2. Papier offset / maszynowy jest to papier bezpyłowy o gramaturze 80 g/m2 , 3. Dostarczony papier będzie posiadać na wszystkich opakowaniach trwałe oznakowanie określające producenta, typ, format i gramaturę. 4. Papier ksero jest to papier typu Pollux lub inny o nie gorszych parametrach, bezpyłowy o gramaturze 80 g/m2 , 5. Papier pakowy typu NATRON jest papierem siarczanowym, jednostronnie gładkim, szarym bądź szarobrązowym, o gramaturze nie mniejszej niż 40 g/m2 i nie większej niż 120 g/m2 , pakowanym w rulonach o wadze 1 kg i formacie A-1, 6. Papier do faksów typu A-4 jest to papier typu Pollux lub inny o nie gorszych parametrach, bezpyłowy o gramaturze 80 g/m2 , W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu tych wymagań. Treść oświadczeń została zamieszczona w załącznikach numer 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (odpowiednio do części na które wykonawca składa ofertę). Dokumenty potwierdzające że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Zgodnie z §3 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24.05.2006 r. Nr 87 poz. 605, Dz. U. z dnia 16.10.2008 r., Nr 188, poz. 1155) od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego przedstawienie: 1. próbek oferowanego asortymentu, po 1 egzemplarzu, kartce, sztuce, każdej z pozycji określonej w załącznikach nr 1 do SIWZ (odpowiednio do części na które Wykonawca składa ofertę). Otrzymane próbki Zamawiający podda ocenie czy spełniają wymagania techniczne i jakościowe opisane w załącznikach numer 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Jednocześnie Zamawiający zobowiązuje się do zwrotu przekazanych próbek asortymentu niezwłocznie po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. (Zaleca się, by Wykonawca wskazał, na każdej z dołączonych próbek, którego z rodzajów asortymentu próbka dotyczy oraz zaleca się, by Wykonawca dołączył do próbek listę stanowiącą zbiorcze zestawienie próbek dołączonych do oferty.), 2. informacje dotyczące producenta, typu oferowanego papieru wraz z opisem jego parametrów technicznych. (Zamawiający wymaga dołączenia karty charakterystyki, bądź wydruku ze strony internetowej producenta podpisanej przez Wykonawcę)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach