Wójt Gminy Legnickie Pole ogłasza przetarg
- Adres: 59-241 Legnickie Pole, ul. Kiliana Ignaza Dientzenhofer`a 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 8582816 , fax. (076) 858 28 12
- Data zamieszczenia: 2009-05-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Legnickie Pole
ul. Kiliana Ignaza Dientzenhofer`a 1 1
59-241 Legnickie Pole, woj. dolnośląskie
tel. 076 8582816, fax. (076) 858 28 12 - Adres strony internetowej zamawiającego: uglp@lg.onet.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa kotłowni na paliwo stałe na kotłownię olejową oraz wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynkach Szkoły Podstawowej w Mikołajowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącej kotłowni na paliwo stałe na kotłownię olejową oraz wymiana istniejącej instalacji centralnego ogrzewania w budynku Szkoły Podstawowej i Sali Sportowej i wewnętrznej instalacji wody i kanalizacji sanitarne - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453300009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania warunków odbywać się będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej specyfikacją). Zamawiający wymaga gwarancji na wykonane roboty na okres 60 miesięcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do wypełnionego formularza oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie o treści zgodnej z art.22 ust.1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 5) stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej w zakresie wszelkich budynków i innych budowli z wyłączeniem linii, węzłów i stacji kolejowych, dróg oraz lotniskowych dróg startowych i manipulacyjnych, mostów, budowli hydrotechnicznych; instalacyjnej w zakresie instalacji i sieci sanitarnych, instalacyjnej w zakresie instalacji i sieci elektrycznych i elektroenergetycznych, 6) aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzające prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przez osoby, które będą wykonywać zamówienie, 7) umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, 8) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 9) informacja (wskazanie) przez Wykonawcę części zamówienia, której(ych) wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom - jeżeli wykonawca nie zamierza powierzać części zamówienia podwykonawcom, składa oświadczenie, że wykona całość zamówienia siłami własnymi, 10) harmonogram rzeczowy z rozbiciem na elementy robót.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.legnickiepole.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa toalet w Szkole Podstawowej w Prochowicach.
Dodano: 2016-07-15 - Wykonanie wymiany instalacji wodociągowej i centralnego ogrzewania w mieszkaniach, piwnicach i klatkach schodowych w budynku mieszkalnym w Stroniu Śląskim ul. 40 - Lecia PRL 5
Dodano: 2016-05-11 - Remont Zespołu Szkół w Rudnej
Dodano: 2016-04-27 - Wykonanie wymiany instalacji wodociągowej i centralnego ogrzewania w mieszkaniach, piwnicach i klatkach schodowych w budynku mieszkalnym w Stroniu Śląskim ul. 40 - Lecia PRL 5.
Dodano: 2016-04-15 - Wymiana instalacji wodociągowej i centralnego ogrzewania w Kłodzkiej Szkole Przedsiębiorczości
Dodano: 2016-02-18 - Wykonywanie remontów bieżących w zakresie robót instalacji sanitarnych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia. Znak postępowania: ZP/PN/9/2016/WOU
Dodano: 2016-02-15 - Wykonanie robót budowlanych w zakresie: remontu stacji filtrów węglowych, remontu basenów oraz remontu instalacji do napełniania i opróżniania niecek basenowych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa basenu odkrytego przy ul. Śląskiej - etap I
Dodano: 2016-01-28 - Naprawa oraz obsługa w 2016r budynków i lokali stanowiących własność Gminy Świebodzice administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości w zakresie instalacji wodno - kanalizacyjnych
Dodano: 2015-12-22 - Wykonanie robót budowlanych w zakresie: remontu stacji filtrów węglowych, remontu basenów oraz remontu instalacji do napełniania i opróżniania niecek basenowych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa basenu odkrytego przy ul. Śląskiej - etap I
Dodano: 2015-12-04 - Wykonanie robót budowlanych Budowy schroniska dla zwierząt - Etap I, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa schroniska dla zwierząt
Dodano: 2015-12-02