Sąd Okręgowy w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie 7
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6195925 , fax. 012 6195927
- Data zamieszczenia: 2011-12-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Krakowie
ul. Przy Rondzie 7 7
31-547 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 6195925, fax. 012 6195927
REGON: 00032269500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.so.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa papieru biurowego dla Sądu Okręgowego w Krakowie oraz Sądów Rejonowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wielkość /zakres/ zamówienia: I- Papier kserograficzny A4 o parametrach: gramatura 80?2g/m?, białość min.161? 2 CIE lub wyższa, wilgotność 3,0 - 5,0%, ryza 500 ark. - 35 000 ryz; II- Papier kserograficzny A3 o parametrach: gramatura 80? 2g/m?, białość min.161? 2 CIE lub wyższa, wilgotność 3,0 - 5,0%, ryza 500 ark. - 70 ryz; III- Papier biały, A4, 90-100g/m? faktura w drobną krateczkę, ryza 100 ark. - 25 ryz; IV- Papier różne kolory A4 -80g/m?, ryza 500 ark. (prosimy o podanie uśrednionej ceny) - 735 ryz; V- Papier różne kolory A4-160g/m? ryza 250 ark. (prosimy o podanie uśrednionej ceny) - 45 ryz; VI- Papier laser color A4 do kolorowych wydruków, satynowa, gładka powierzchnia, gramatura 160g/m?, ryza 250 ark. (prosimy o podanie uśrednionej ceny) - 26 ryz; VII- Ozdobny, fakturowany papier korespondencyjny A4 ryza 100 szt. 80g-100g/m?, (prosimy o podanie uśrednionej ceny) - 10 ryz; VIII- Papier kancelaryjny A3, w linię lub w kratkę, ryza 500 ark - 30 ryz. Szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976442
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 8.000,oo zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.so.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych, tuszy, tonerów
Dodano: 2016-06-07 - Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego
Dodano: 2016-03-25 - Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa artykułów papierniczych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie.
Dodano: 2016-02-05 - Dostawa papieru na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza
Dodano: 2015-12-23 - Zakup materiałów biurowych dla potrzeb Jednostek Organizacyjnych Urzędu Miasta Tarnowa
Dodano: 2015-12-07 - Dostawa papieru kserograficznego dla wszystkich jednostek AGH.
Dodano: 2015-12-02 - ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW PIŚMIENNICZO - BIUROWYCH, ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK
Dodano: 2015-10-13 - Sukcesywna dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek na potrzeby wszystkich jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie (z wyłączeniem Collegium Medicum).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wykaz asortymentowo - ilościowy) wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych zamawianego papieru do drukarek i kserokopiarek zawiera Załącznik A do SIWZ.
Dodano: 2015-10-02 - Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby Wyborów do Sejmu i Senatu
Dodano: 2015-09-29 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i tonerów do realizacji projektu Równi na rynku pracy- YEI dotyczących Gwarancji dla młodzieży współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych objętego Programem Operacyjnym Wiedza Edukacja Rozwój.
Dodano: 2015-08-13