Przetargi.pl
Dostawa paliwa w 2010 roku

Urząd Gminy Kościan ogłasza przetarg

  • Adres: 64-000 Kościan, ul. Młyńska 15
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5121001 , fax. 065 5120315
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kościan
    ul. Młyńska 15 15
    64-000 Kościan, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5121001, fax. 065 5120315
    REGON: 00054120400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakoscian.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliwa w 2010 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa paliwa w roku 2010 na rzecz Urzędu Gminy Kościan i jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej Gminy Kościan w następujących ilościach: 1. olej napędowy - 25.000,00 litrów 2. benzyna bezołowiowa Pb 95 - 6.000,00 litrów Zamawiający w Formularzu Ofertowym - załącznik nr 2 przedstawił szczegółowy, szacunkowy, średnioroczny możliwy zakres dostaw poszczególnych paliw w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia. Biorąc pod uwagę szacunkowy zakres zamówienia, dotyczący faktycznego wykonania dostaw, zamawiający ten zakres będzie rozliczał w oparciu o faktycznie dostarczone paliwa i ceny jednostkowe oraz upust cenowy podane przez wykonawcę w formularzu ofertowym. W przypadku mniejszej Ilość dostaw niż szacowane, wykonawca nie będzie wnosił roszczeń do zamawiającego. Zamawiający dostarczy do stacji paliw wykaz pojazdów i ich numerów rejestracyjnych upoważnionych do tankowania paliwa. Osoba tankująca pojazd zobowiązana jest posiadać: upoważnienie, dowód rejestracyjny. Wykonawca będzie prowadził dokumentację obejmującą: daty i wielkość dokonywanych zakupów, nazwiska osób pobierających paliwo w imieniu zamawiającego, marki i numery rejestracyjne tankowanych pojazdów lub nazwy sprzętu mechanicznego do którego zakupywane będzie paliwo oraz cenę aktualnie obowiązującą i cenę po upuście. 2. Stacja(e) paliw, w której zaopatrywane będą pojazdy musi znajdować się w Kościanie lub na terenie gminy Kościan
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy nie wnoszą wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy, Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonany wg formuły spełnia/niespełna w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: 1) pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, - wg załączonego wzoru 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Dokumenty te mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Brak któregokolwiek z wymienionych powyżej dokumentów lub złożenie ich z błędem skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 3 ustawy. Szczegółowy opis dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego zawarty jest w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminakoscian.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach