Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Świętojańskiej w Pile

Gmina Piła ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2126210 , fax. 067 2123566
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
    Pl. Staszica 10 10
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2126210, fax. 067 2123566
    REGON: 00063833000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Świętojańskiej w Pile
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa ulicy Świętojańskiej w Pile ROBOTY DROGOWE Zakres zamówienia obejmuje zgodnie z przedmiarem robót wykonanie: 1) robót przygotowawczych(rozebranie krawężników-56m;rozebranie chodników-70m2;wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowej-1156m2;mech. rozebranie podbudowy z kruszywa łamanego gr.15cm-1156m2;ścięcie drzew-21szt.;montaż rur osłonowych typu A-160PS na kolidujących kablach) 2) robót ziemnych 3)regulacji istniejących urządzeń(skrzynki zaworów wodociągowych, gazowych; regulacja włazów studni rewizyjnych; regulacja studni telekomunikacyjnych) 4)nawierzchni jezdni z kostki betonowej o gr.8cm na podsypce cementowo-piaskowej o gr.3cm,geowlókninie i podbudowie z kruszywa łamanego o gr.15cm -pow. ok.1294,00m2 5)nawierzchni na zjazdach z kostki betonowej o gr.8cm na podsypce cementowo.-piaskowej gr.3cm i podbudowie z kruszywa łamanego o gr.15cm -pow. ok.129,00m2 6)ułożenia krawężnika betonowego najazdowego 15x22cm z ławą z oporem z betonu B-20 o długości 133,00m 7)ułożenia krawężnika betonowego 15x30cm z ławą z oporem z betonu B-20 o długości 377,00m 8)ustawienia obrzeży betonowych o wym.8x30cm-242,00m oraz nawierzchni chodników z kostki betonowej o gr.8cm na podsypce piaskowej gr.5cm o pow.ok.442,00m2 9)oznakowania pionowego jezdni(ustawienie słupków, montaż tablic znaków drogowych) ROBOTY SANITARNE Zakres zamówienia obejmuje zgodnie z przedmiarem robót wykonanie: 1)robót ziemnych i rozbiórkowych 2)kanalizacji deszczowej z rur PVC o średnicy ?200mm-32,14m;?250mm-34,00m;?315mm-114,15m; ?400mm-20,75 3) studni rewizyjnych z kręgów betonowych ?1000mm-szt.4 ;?1200mm-szt.2;?1500mm-szt.2 4) studni ściekowych ulicznych betonowych ?500mm z osadnikiem oraz z wpustem-szt.7 5) zamontowanie klapy zwrotnej na wylocie kan. deszczowej do odbiornika. ROBOTY ELEKTRYCZNE Zakres zamówienia obejmuje zgodnie z przedmiarem robót wykonanie: 1)wymiana istniejących latarń oświetlenia drogowego ulicy Krynicznej oraz uzupełnienie oświetlenia w ciągu ulicy Świętojańskiej na odcinku podlegającemu przebudowie(demontaż 6 istniejących oraz montaż 10 nowych słupów oświetleniowych) Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie: -obsługi geodezyjnej i geotechnicznej -dokumentacji powykonawczej ( 2 komplety ze spisem treści) i inwentaryzacji powykonawczej ( 6 szt. ) Przedmiot zamówienia określa projekt budowlany wraz z częścią kosztorysową oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6 000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 5.dysponują osobami posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje, odpowiednie do przedmiotu zamówienia - Kierownik budowy z uprawnieniami w specjalności drogowej oraz kierownicy robót w zakresie sieci sanitarnych i elektrycznych . 6.wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 2 zadania związane z budową, przebudową dróg odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 7. wniosą wadium w wymaganej formie, wysokości i terminie W przypadku złożenia oferty wspólnej warunki wyszczególnione w pkt 1 i 4 muszą spełniać wszyscy Wykonawcy, natomiast warunki wyszczególnione w pkt ,2,3,5,6,7 Wykonawcy muszą spełniać łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. Nr 1 2.Oświadczenie o treści określonej w art.22 ust. 1 - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2. 3. Dowód wniesienia wadium. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu (w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno być wydane w trybie opisanym w dziale VII Kodeksu Postępowania Administracyjnego- samo stwierdzenie przez organ zgodności z oryginałem z podaniem daty - nie spełnia wymogów ustawy ( nie jest wydaniem zaświadczenia) 6.Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu; 7.Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu; 8.Aktualną (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 9.Aktualna (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy -Prawo zamówień publicznych. 10.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 2 zadania o wartości i zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; 11. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 4); Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z aktualnym wpisem do właściwej Izby Inż. Budownictwa 11a. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniane osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 12. Wykaz części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcą (załącznik nr 5); 13. Parafowany projekt umowy jako akceptacja jej treści i warunków 14. Kosztorysy ofertowe uproszczone sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej zamiast dokumentów o których mowa w: pkt 2 ppkt 5, 6, 7 i 9 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa wyżej lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. pkt. 2 ppkt 8 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby , której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów , o których mowa wyżej , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach