Przetargi.pl
zakup paliw silnikowych

Uniwersytet im. A. Mickiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 61-712 Poznań, ul. Wieniawskiego 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8294440, 8291232 , fax. 061 8294012, 8291103
  • Data zamieszczenia: 2016-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet im. A. Mickiewicza
    ul. Wieniawskiego 1 1
    61-712 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8294440, 8291232, fax. 061 8294012, 8291103
    REGON: 00001293330000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup paliw silnikowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw silnikowych: benzyny bezołowiowej PB 98 i oleju napędowego ON dla pojazdów Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza na terenie całej Polski. Orientacyjna ilość paliw zamawianych w okresie obowiązywania umowy: - benzyna bezołowiowa Pb 98 - 65.000 l - olej napędowy ON - 70.000 l Określone wyżej ilości są ilościami szacunkowymi. Ostateczna ilość zamówionych paliw będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, a w związku z tym ilość zamówionych w okresie obowiązywania umowy litrów paliw może być niższa niż określone w niniejszej SIWZ. Wykonawca musi posiadać co najmniej 5 stacji benzynowych w granicach administracyjnych Poznania oraz co najmniej 300 stacji benzynowych na terenie Polski. [ilość stacji benzynowych stanowi jedno z kryteriów oceny ofert] Oferowane paliwa płynne muszą spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych. Zamawiający wymaga by zakup paliwa dokonywany był w formie bezgotówkowej za pomocą kart elektronicznych, wystawionych na numer rejestracyjny pojazdu, jednej wystawionej na Dział Adm. - Gospodarczy UAM oraz jeden wystawionej na Ogród Botaniczny UAM. Karty winne być zabezpieczone kodem PIN. Ilość kart elektronicznych: 35 szt. Wykonawca zapewnia możliwość płatności kartą paliwową za przejazd autostradą A2. Faktura będzie wystawiana za pełny okres rozliczeniowy i obejmować będzie należność z tytułu sprzedaży produktów i usług dokonanych w tym okresie. Ustalone są następujące okresy rozliczeniowe: od 1-go do 15 dnia miesiąca i od 16-tego dnia miesiąca do ostatniego dnia miesiąca. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego. Dokumentem potwierdzającym dokonanie transakcji jest wydanie paragonu - dowód zakupu, zawierający informacje o dacie, godzinie, miejscu, ilości i wartości zakupu paliwa wraz z podaniem numeru rejestracyjnego auta i stanu licznika pojazdu. Wykonawca winien zapewnić blokadę karty po przesłaniu faxem do siedziby Wykonawcy pismo z prośbą o zablokowanie karty. Wykonawca zapewni wydanie kart dodatkowych lub zamiennych w miejsce kart utraconych. Cena za 1 litr paliwa może ulegać zmianie w zależności od cen producenta, zmiany wysokości podatku i akcyz. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8 900.00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ilość stacji na terenie Poznania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amu.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach