Przetargi.pl
Dostawa paliwa samochodowego na potrzeby Gminy Wola Krzysztoporska

Gmina Wola Krzysztoporska ogłasza przetarg

  • Adres: 97-371 Wola Krzysztoporska, ul. Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (044) 61-63-961 , fax. (044) 61-63-960
  • Data zamieszczenia: 2020-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wola Krzysztoporska
    ul. Kościuszki 5
    97-371 Wola Krzysztoporska, woj. łódzkie
    tel. (044) 61-63-961, fax. (044) 61-63-960
    REGON: 59064790200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wola-krzysztoporska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliwa samochodowego na potrzeby Gminy Wola Krzysztoporska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliwa samochodowego na potrzeby Gminy Wola Krzysztoporska, tj. benzyny bezołowiowej 95, oleju napędowego ON, oraz autogazu (LPG), poprzez tankowanie pojazdów oraz urządzeń będących w prawnym posiadaniu Zamawiającego. 1.2. Nazwy i kody CPV dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 09132100-4 Benzyna bezołowiowa 09134100-8 Olej napędowy 09133000-0 Skroplony gaz ropopochodny (LPG) 1.3. Szacunkowe ilości paliw, będących przedmiotem zamówienia: lp. paliwo Jednostka miary ilość litrów 1 benzyna bezołowiowa 95 litr 20 000 2 olej napędowy ON litr 90 000 3 autogaz LPG litr 20 000 1.4. Oferowane paliwa muszą posiadać parametry zgodne z obowiązującymi normami i przepisami prawa. Normatywne wymagania dla paliw, które Wykonawca będzie dostarczał Zamawiającemu: a) PN-EN 228+A1:2017-06E Paliwa do pojazdów samochodowych - Benzyna bezołowiowa - wymagania i metody badań, b) PN-EN 590+A1:2017-06E Paliwa do pojazdów samochodowych - Oleje napędowe - Wymagania i metody badań, c) PN-EN 589:2019-04 Paliwa do pojazdów samochodowych - LPG - Wymagania i metody badań. 1.5. Dostawy paliw odbywać się będą sukcesywnie, według potrzeb Zamawiającego. 1.6. Odbiór przedmiotu zamówienia następuje w miejscach wskazanych przez Wykonawcę po zaakceptowaniu przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby co najmniej 1 miejsce odbioru przedmiotu zamówienia wskazane przez Wykonawcę znajdowało się w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w miejscu odbioru przedmiotu zamówienia odpowiednie warunki bezpieczeństwa, jak również przestrzegać wszelkich przepisów prawa obowiązujących dla wykonywania działalności polegającej na sprzedaży paliw. 1.7. W przypadku nabycia przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w ilości mniejszej niż określona w pkt 1.3. Wykonawcy nie przysługuje odszkodowanie. 1.8. Do zakupu paliw na rzecz Zamawiającego uprawnieni są kierowcy obsługujący pojazdy będące w prawnym posiadaniu Zamawiającego (w tym strażacy z jednostek gminnych OSP). Wykaz pojazdów stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku zmiany liczby i rodzaju pojazdów Zamawiający poinformuje Wykonawcę o dokonanej zmianie. Zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy. 1.9. Ponadto uprawnionymi do zakupu benzyny bezołowiowej do urządzeń mechanicznych są osoby:  upoważnione przez Wójta Gminy,  dyrektorzy gminnych placówek oświatowych lub osoby upoważnione przez dyrektorów. Wykaz placówek oświatowych z terenu Gminy: a) Szkoła Podstawowa w Bogdanowie ul. Ks. M. Kozakowskiego 3, 97-371 Wola Krzysztoporska b) Szkoła Podstawowa w Bujnach ul. Piotrkowska 104, 97-371 Wola Krzysztoporska c) Szkoła Podstawowa w Gomulinie Gomulin ul. Szkolna 2, 97-371 Wola Krzysztoporska d) Szkoła Podstawowa w Krzyżanowie Krzyżanów 55, 97-371 Wola Krzysztoporska e) Szkoła Podstawowa w Parzniewicach Parzniewice 31, 97-371 Wola Krzysztoporska f) Szkoła Podstawowa w Woli Krzysztoporskiej ul. Kościuszki 32, 97-371 Wola Krzysztoporska g) Przedszkole Samorządowe w Woli Krzysztoporskiej ul. Kościuszki 25, 97-371 Wola Krzysztoporska 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. 3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp. 8. Zamawiający nie przewiduje przy wyborze oferty zastosowania aukcji elektronicznej. 9. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. Zgodnie z przepisem art.36b ust.1a Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podania nazw podwykonawców. Podwykonawca musi posiadać wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonywania czynności w ramach podwykonawstwa. 10. Wymagania stawiane Wykonawcy: 10.1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 10.2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 10.3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 10.4. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 10.5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 11. Zgodnie z art. 24 aa ustawy Pzp Zamawiający informuje, że w postępowaniu najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09132100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę aktualnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi i gazowymi.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY SKŁADANE RAZEM Z OFERTĄ PRZEZ WSZYSTKICH WYKONAWCÓW Do formularza ofertowego sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania oferty następujące dokumenty: 1) Oświadczenie wykonawcy dotyczące wykluczenia z postępowania – według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o którym mowa w pkt 1) i 2) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te, mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 i 2. 5) Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów. 6) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania wykonawcy, jeżeli uprawnienia te nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo składane jest w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 2. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO PRZEZ WSZYSTKICH WYKONAWCÓW: (PROSIMY NIE SKŁADAĆ TYCH DOKUMENTÓW WRAZ Z OFERTĄ!) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach