Zarząd Dróg Powiatowych w Lubinie ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, ul. Odrodzenia 26
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 8497287 , fax. 076 8497289
- Data zamieszczenia: 2009-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Lubinie
ul. Odrodzenia 26 26
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. 076 8497287, fax. 076 8497289
REGON: 39069452300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa paliwa i innych produktów naftowych do pojazdów służbowych i maszyn użytkowanych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Lubinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa paliwa i innych produktów naftowych do pojazdów służbowych i maszyn użytkowanych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Lubinie. Rodzaj paliw: - Benzyna bezołowiowa Pb 95 - Olej napędowy ON Produkty naftowe - oleje silnikowe i oleje smarowe, itp. Przewidywana wielkość zakupu średnio miesięcznie: - Benzyna Pb 95 - 1100 litrów - Olej napędowy ON - 2500 litrów Produkty naftowe do 3% łącznej wartości paliw (benzyny i oleju napędowego) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem niniejszego zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo z zamówień publicznych, zwaną dalej upzp; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji zadań o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia, tj. wykażą realizację wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie realizację co najmniej 1 zamówienia polegającego na dostawie paliwa płynnego na kwotę 200 000 zł; 3. znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający dokona sprawdzając kompletność, poprawność oraz aktualność złożonych dokumentów - metoda: spełnia/ nie spełnia. Zamawiający, działając na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 upzp, wykluczy z postępowania wykonawców, którzy nie spełniają powyższych warunków. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.wykaz zrealizowanych zadań o podobnym charakterze z podaniem: nazwy zadania (rodzaj dostawy), odbiorców, okresu realizacji i wartości - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ; 6.dokumenty potwierdzające, że zadania wyszczególnione w Załączniku nr 2 do SIWZ zostały wykonane z należytą starannością; 7. kserokopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia; 8. Załącznik nr 1 do SIWZ- Formularz ofertowy (formularz cenowy); 9. Załącznik nr 3 do SIWZ- podwykonawcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rabat
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sp-lubin.dolnyslask.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa paliw płynnych do zaopatrzenia pojazdów będących własnością Nadleśnictwa Legnica
Dodano: 2016-07-05 - Sukcesywna dostawa paliw do pojazdów służbowych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu realizowanych bezgotówkowo
Dodano: 2016-07-01 - Sukcesywny zakup paliw (benzyny bezołowiowej i oleju napędowego) w systemie sprzedaży bezgotówkowej do pojazdów użytkowanych w Miejskim Zakładzie Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Wałbrzychu
Dodano: 2016-06-13 - Dostawa paliwa: benzyny bezołowiowej 95, oleju napędowego dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Obornikach Śląskich.
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa paliw płynnych do zaopatrzenia pojazdów Nadleśnictwa Lądek Zdrój, ZP-2710/3/16.
Dodano: 2016-06-08 - Bezgotówkowy zakup paliwa do samochodów służbowych (benzyny bezołowiowej, oleju napędowego) w systemie kart flotowych dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu przez okres 36 miesięcy
Dodano: 2016-05-18 - Przetarg nieograniczony na zakup paliw płynnych na 2016-2018 rok dla ZGKIM Ślęża
Dodano: 2016-05-17 - Zakup benzyn bezołowiowych oraz oleju napędowego dla samochodów i sprzętu eksploatowanych w MZK w Polanicy-Zdroju Sp. z o.o.
Dodano: 2016-05-13 - dostawy paliwa, olejów oraz płynów eksploatacyjnych
Dodano: 2016-05-10 - Sukcesywna dostawa dla Nadleśnictwa Milicz w roku 2016 benzyny bezołowiowej Pb 95, oleju napędowego ON i wzbogaconego oraz oleju opałowego lekkiego
Dodano: 2016-05-04