Przetargi.pl
Dostawa paliwa drzewnego - pelletu do kotłowni przy ul. 1 Maja 2 i ul. Mała 5 w Lipsku

Zakład Usług Komunalnych w Lipsku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 27-300 Lipsko, Solecka 88
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych w Lipsku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    Solecka 88
    27-300 Lipsko, woj. mazowieckie
    REGON: 383283768
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuk-lipsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliwa drzewnego - pelletu do kotłowni przy ul. 1 Maja 2 i ul. Mała 5 w Lipsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliwa drzewnego - pelletu do kotłowni przy ul. 1 Maja 2 i ul. Mała 5 w Lipsku w ilości 150 ton w workach 15 kg.Przedmiot zamówienia ma spełniać przedstawione poniżej dane techniczne przez cały okres obowiązywania umowy:• Pellet musi posiadać certyfikat normy jakościowej DIN plus i EN Plus A1• Wartość opałowa ≥ 16,5 MJ/kg,• Wilgotność ≤ 10 %,• Zawartość popiołu ≤ 0,7 %• Gęstość nasypowa ≥ 600 kg/m3,• Długość 3,15 ≤ L ≤ 40 mm• Średnica od 6 mm do 8 mm
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09111400-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do prowadzenia określonejdziałalności gospodarczej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach