Przetargi.pl
Dostawy pelletu drzewnego na podstawie zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego

Gmina Długosiodło ogłasza przetarg

  • Adres: 07-210 Długosiodło, T. Kościuszki 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 29 6423650 , fax. +48 29 7412526
  • Data zamieszczenia: 2022-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Długosiodło
    T. Kościuszki 2
    07-210 Długosiodło, woj. mazowieckie
    tel. +48 29 6423650, fax. +48 29 7412526
    REGON: 550668114
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dlugosiodlo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy pelletu drzewnego na podstawie zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiot zamówienia stanowią dostawy pelletu drzewnego wraz z transportem i rozładunkiem w ilości 70 ton na podstawie zapotrzebowania złożonego przez Zmawiającego. Przedmiot zamówienia ma spełniać przedstawione poniżej wymagania przez cały okres obowiązywania umowy:1) pellet klasy A1 normy PN-EN ISO 17225-2:2014,2) pellet bez domieszki innych substancji jak kleje, lepiszcze czy utwardzacze3) średnica pelletu 6mm4) długość od 10 mm do 35 mm,5) produkt pakowany w worki o wadze 15 kg,6) dostawa na paletach.2) Terminy i wielkości dostaw będą dostosowane do możliwości magazynowych Zamawiającego, zależnych od ilości spalanego paliwa. Szczegółowe ilości i terminy dostaw będą każdorazowo zgłaszane przez Zamawiającego pisemnie, pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Dostawy będą odbywać się od poniedziałku do piątku w dni robocze. Zamawiający zakłada dostawy pelletu w dwóch terminach: 30-35 ton w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy, pozostałą ilość pelletu należy dostarczyć w styczniu 2023 r.Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia zwrotu, wymiany części lub całości dostawy na własny koszt, jeżeli nie będzie odpowiadać parametrom opisanym w pkt 1 powyżej, a także zawierać będzie inne zanieczyszczenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli ilości dostarczonego pelletu.3) Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała wszystkie elementy niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 4) Rozliczenia i płatności zostały określone w SWZ i postanowieniach Umowy. Nie uwzględnienie kosztów określonych w SWZ i postanowieniach Umowy przez Wykonawcę w zaoferowanej przez niego ofercie, jak również niedoszacowanie, pominięcie oraz brak dostatecznego rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia w żadnym razie nie może stanowić podstawy do ponoszenia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych kosztów w terminie późniejszym.5) Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia:a) Wynagrodzenie wykonawcy jest ceną za wykonanie przedmiotu zamówienia, wynikającą swoim zakresem z niniejszej SWZ. Jakikolwiek błąd w obliczeniu ceny nie ma znaczenia na poprawność oceny oferty.b) Ceną oferty jest kwota łącznego wynagrodzenia zaoferowana przez Wykonawcę w formularzu oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09111400-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach