Gmina Rudka ogłasza przetarg
- Adres: 17-123 Rudka, ul. Brańska 13
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 0-85 730-58-52 , fax. 0-85 730-58-51
- Data zamieszczenia: 2010-01-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Rudka
ul. Brańska 13 13
17-123 Rudka, woj. podlaskie
tel. 0-85 730-58-52, fax. 0-85 730-58-51
REGON: 05065896000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.rudka.wrotapodlasia.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa paliwa do pojazdów i maszyn będących w dyspozycji Urzędu Gminy Rudka - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych do pojazdów i maszyn będących w dyspozycji Urzędu Gminy Rudka. Szacunkowe zapotrzebowanie Zamawiającego: - olej napędowy - 30 500 litrów - benzyna bezołowiowa 95 - 8 500 litrów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. koncesji na prowadzenie działalności w zakresie dystrybucji i obrotu paliwami; - posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali przynajmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia; - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadają stację paliw położoną nie dalej niż 12 km od siedziby Zamawiającego (odległość mierzona drogą publiczną); - znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową niezbędne do realizacji zamówienia. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug.rudka.wrotapodlasia.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na dostawy paliw silnikowych - tankowanie pojazdów służbowych - Placówka SG w Czeremsze (sprawa nr 32/ZP/WTiZ/16)
Dodano: 2016-06-08 - dostawy paliw silnikowych - tankowanie pojazdów służbowych - Placówka SG w Bobrownikach (sprawa nr 30/ZP/WTiZ/16)
Dodano: 2016-06-08 - Przetarg nieograniczony na dostawy paliw silnikowych - tankowanie pojazdów służbowych Placówka SG w Michałowie (sprawa nr 31/ZP/WTiZ/16)
Dodano: 2016-06-07 - Sukcesywny zakup paliw płynnych do służbowych środków transportowych, maszyn i urządzeń Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Suwałkach Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Nr sprawy: TT.252 - 6/2016.
Dodano: 2016-05-13 - DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH DO POJAZDÓW ROLNICZYCH I SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH ZESPOŁU SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W JANOWIE
Dodano: 2016-05-10 - sukcesywna dostawa paliw płynnych w systemie bezgotówkowym do pojazdów służbowych Urzędu Kontroli Skarbowej w Białymstoku
Dodano: 2016-05-04 - DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH DO POJAZDÓW ROLNICZYCH I SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH ZESPOŁU SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W JANOWIE
Dodano: 2016-04-28 - DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH DO POJAZDÓW ROLNICZYCH I SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH ZESPOŁU SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W JANOWIE
Dodano: 2016-04-19 - Przetarg nieograniczony na dostawy paliw silnikowych - tankowanie pojazdów służbowych - Placówka SG w Białowieży (sprawa nr 23/ZP/WTiZ/16)
Dodano: 2016-04-14 - Przetarg nieograniczony na dostawy paliw silnikowych - tankowanie pojazdów służbowych Placówka SG Dubicze Cerkiewne (sprawa nr 14/ZP/WTiZ/16)
Dodano: 2016-03-29