Przetargi.pl
Dostawa paliwa - benzyna bezołowiowa Pb95 - do baków w ilości 45.000 litrów CPV -09132100-4, oleje napędowe do baków w ilości 95.000 litrów CPV09134000-7, oraz dostawa oleju silnikowego do silników benzynowych - Super Syn SAE5W50 w ilości 100 litrów CPV-09211100-2, oleju silnikowego do diesla - 5 W 30 w ilości 250 litrów CPV - 09211100-2; na podstawie bezgotówkowych kart elektronicznych na terenie całego kraju dla potrzeb transportowych Zakładu Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu, Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław

Zakład Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 50-411 Wrocław, ul. Wybrzeże Juliusza Słowackiego 12-14
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 7769407 , fax. 071 7769122
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
    ul. Wybrzeże Juliusza Słowackiego 12-14 12-14
    50-411 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 7769407, fax. 071 7769122
    REGON: 93195038200047
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zou.umwd.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliwa - benzyna bezołowiowa Pb95 - do baków w ilości 45.000 litrów CPV -09132100-4, oleje napędowe do baków w ilości 95.000 litrów CPV09134000-7, oraz dostawa oleju silnikowego do silników benzynowych - Super Syn SAE5W50 w ilości 100 litrów CPV-09211100-2, oleju silnikowego do diesla - 5 W 30 w ilości 250 litrów CPV - 09211100-2; na podstawie bezgotówkowych kart elektronicznych na terenie całego kraju dla potrzeb transportowych Zakładu Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu, Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa paliwa - benzyna bezołowiowa Pb95 - do baków w ilości 45.000 litrów CPV -09132100-4, oleje napędowe do baków w ilości 95.000 litrów CPV09134000-7, oraz dostawa oleju silnikowego do silników benzynowych - Super Syn SAE5W50 w ilości 100 litrów CPV-09211100-2, oleju silnikowego do diesla - 5 W 30 w ilości 250 litrów CPV - 09211100-2; na podstawie bezgotówkowych kart elektronicznych na terenie całego kraju dla potrzeb transportowych Zakładu Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu, Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 13 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1. Wykonawca powinien zapoznać się ze wszystkimi wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji. Każdy Wykonawca powinien przedłożyć tylko jedną ofertę, zgodnie z art. 82 ust. 1 Ustawy. 2.2. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wymaga się, aby wykonawca zdobył wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. 2.3. Wykonawca zamówienia powinien posiadać koncesję na obrót paliwami (dla podmiotów, których roczna wartość obrotu paliwami ciekłymi przekracza 100 000,00 EURO) lub złożyć oświadczenie Załącznik Nr 3 do SIWZ (dla podmiotów, których roczna wartość obrotu paliwami ciekłymi nie przekracza 100 000,00 EURO). 2.4. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, składający ważną i odpowiednią ofertę, którzy: A. własnymi siłami wykonają 100% zamówienia, B. spełniają warunki określone w art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych tj.: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami Ustawy, - posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych tj.(Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.), C. załączą dokumenty wymienione w § 1 ust.1 pkt. 1,2,4,5,6, ust. 2 pkt. 5, oraz ust. 3, pkt 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 07-04-2004r., D. akceptują warunki zawarte w specyfikacji, ponadto: E. posiadają koncesję na obrót paliwami ciekłymi, jeżeli roczna wartość obrotu przekracza równowartość 100.000 euro, F. posiadają przynajmniej trzy stacje paliwową w odległości do5km od placówki ZOU Wrocław, G. zapewniają bezgotówkową formę rozliczenia pobranego paliwa i oleju silnikowego, na podstawie bezgotówkowych kart elektronicznych, H. wykonali w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 zamówienie tożsame z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000 PLN brutto, I. wykonali ww prace z należytą starannością, J. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na min. 1.000.000 PLN. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonych dokumentów. 2.5. Oferta zostanie odrzucona wówczas gdy: a. jest niezgodna z Ustawą, b. jej treść nie odpowiada treści SIWZ, z zastrzeżeniem art.87 ust.2 pkt 3 c. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, (tj. z 2003r., Dz. U. Nr 153, poz.1503 ze zm.). d. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, e. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, f. zawiera błędy w obliczeniu ceny, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3 , g. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 2.6. Wybrany wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego nie wcześniej niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty. 2.7. Sprawdzenie ww warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1. Wypełniony formularz oferty (wg wzoru załącznik nr 1 do SIWZ), 3.1.2.W przypadku podmiotów występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania lub reprezentowania i podpisania umowy zgodnie z art. 23 Ustawy. 3.1.3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3.1., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.1.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.2. Zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 26 Ustawy, zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków, uprawniających Wykonawcę do wzięcia udziału w postępowaniu; a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS-u potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dotyczącą Zapytania o udzielenie informacji o podmiocie zbiorowym - czy nie został orzeczony przez sąd zakaz ubiegania się o zamówienia, a podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. W przypadku, gdy wykonawca jest osobą prawną, informacja powinna dotyczyć aktualnych członków władz. e) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dotyczącą Zapytania o udzielenie informacji o podmiocie zbiorowym - czy nie został orzeczony przez sąd zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. f) Dowód wniesienia wadium Dokumenty, o których mowa w pkt. 3.2. a-d są składane w formie oryginału odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w pkt. 3.2. a-d są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółki cywilnej lub konsorcjum) powyższe dokumenty (pkt. 3.2 a ÷d i 3.4, powinien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 3.3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy - zgodnie z formularzem, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3.4. Koncesja na obrót paliwami - dla podmiotów, których roczna wartość obrotu paliwami ciekłymi przekracza 100 000,00 EURO lub oświadczenie - Załącznik Nr 3 do SIWZ - dla podmiotów, których roczna wartość obrotu paliwami ciekłymi nie przekracza 100 000,00 EURO. 3.5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat dostaw tożsamych z przedmiotem zamówienia w ilości minimum 1 wykonanej dostawy paliw pędnych o wartości min. 1.000.000 PLN brutto. 3.6. Wykaz stacji - zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ. 3.7. Zaakceptowany projekt umowy (załącznik nr 5 do SIWZ) 3.8. Informacje ogólne dotyczące załączonych dokumentów. - Dokumenty przetargowe, które zostały otworzone w trakcie wykonywania procedury przetargowej zatrzymuje Zamawiający. - Formularz oferty oraz załączniki Nr 2-4 powinny zostać wypełnione przez wykonawcę bez wyjątku. Zaistniałe w załącznikach różnice lub błędy nie mające wpływu na treść oferty nie skutkują odrzuceniem oferty. - Projekt umowy (zał. Nr 5) powinien zostać zaakceptowany na ostatniej stronie bez dokonywania jakichkolwiek zmian. - Nie załączenie któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty lub wykluczenie Wykonawcy (w przypadku załączenia Koncesji Załącznik nr 3 nie jest wymagany).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zou.umwd.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach