Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych realizowanych w formie bezgotówkowej na terenie całego kraju w okresie od 1 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2018 r.

Gmina Piła ogłasza przetarg

  • Adres: 64920 Piła, Pl. Staszica
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 126 210 , fax. 672 123 566
  • Data zamieszczenia: 2017-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
    Pl. Staszica 10
    64920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 672 126 210, fax. 672 123 566
    REGON: 63833000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych realizowanych w formie bezgotówkowej na terenie całego kraju w okresie od 1 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2018 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa paliw płynnych realizowanych w formie bezgotówkowej na terenie całego kraju w okresie od 1 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2018 r. 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa na terenie Rzeczypospolitej Polskiej paliw tj. benzyny bezołowiowej (Pb95) i oleju napędowego (ON), do pojazdów użytkowanych przez Urząd Miasta Piły w okresie od 1 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2018 r., przy pomocy kart paliwowych umożliwiających zakup bezgotówkowy, na warunkach zawartych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 2. Zamówienie obejmuje bezgotówkowy zakup paliw na całodobowych stacjach paliwowych, na terenie całego kraju, w okresie od dnia 1 stycznia 2018 r. do dnia 31 grudnia 2018 r. System bezgotówkowej sprzedaży paliwa musi umożliwić prowadzenie przez Wykonawcę ewidencji m.in. pobranego paliwa dla poszczególnych pojazdów z podaniem daty i miejsca tankowania, ilości i wartości pobranego paliwa, numeru rejestracyjnego pojazdu, numeru karty paliwowej itp. 3. Zamawiający przewiduje zakup paliwa w okresie obowiązywania umowy następujących ilościach: a) 9 650 litrów benzyny bezołowiowej (Pb95) o minimalnej liczbie oktanowej 95; b) 25 840 litrów oleju napędowego (ON) o minimalnej liczbie cetanowej 51. UWAGA: ceny paliw należy podać według stanu na dzień 30.11.2017 r. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania ze stacji innych podmiotów zrzeszonych w danej sieci i akceptujących karty paliwowe wydane przez Wykonawcę na warunkach określonych w ofercie. 5. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że Zamawiający może zmienić deklarowaną ilość paliwa określoną w pkt 3 w przypadku wykorzystania środków na ten cel zapisanych w budżecie gminy na 2018 r. 6. Z tytułu wykorzystania mniejszej ilości litrów paliwa w stosunku do założonych wielkości, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. 7. Zakup paliw realizowany będzie w ilościach zależnych od Zamawiającego od 1 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2018 r. Paliwa pobierane będą na stacjach wskazanych przez Wykonawcę na terenie miasta Piły i całego kraju, czynnych również w niedziele i święta, przez upoważnionych pracowników Urzędu Miasta Piły, wymienionych w załączniku nr 2 do umowy poprzez tankowanie do zbiorników pojazdów wymienionych w załączniku nr 1 do umowy oraz do kanistrów. 8. Rozliczenie zakupu dokonywane będzie dwa razy w miesiącu. 9. Zakup paliwa będzie odbywał się bezgotówkowo, na podstawie kart identyfikacyjnych wydanych dla wszystkich upoważnionych pracowników wymienionych w załączniku nr 2 do umowy. Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN. Wydanie kart Zamawiającemu nastąpi niezwłocznie po podpisaniu umowy. Karty zostaną wydane bezpłatnie. W przypadku zwiększenia ilości posiadanych samochodów lub wymiany floty samochodowej albo utraty karty przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego wystawienia kart dodatkowych lub zamiennych. Koszty związane z obsługą kart paliwowych w całym okresie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. 10. Zakup paliw odbywał się będzie zgodnie z cenami na stacji paliw Wykonawcy w momencie tankowania, pomniejszonymi o stały opust w % podany w ofercie. 11. Paliwa płynne będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015 r. poz. 1680 ze zm).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09132100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję wydaną przez Urząd Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciekłymi objętymi niniejszym zamówieniem zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz.U. z 2012 r., poz. 1059 ze zmianami).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy - Zał. nr 1 do SIWZ; 2) formularz asortymentowo – cenowy - Zał. nr 1A do SIWZ; 3) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo w formie kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem; 4) jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach (Zał. nr 2A i 2 B do SIWZ); 5) wykaz całodobowych stacji paliw, na których możliwe będzie dokonywanie bezgotówkowego zakupu przy użyciu kart flotowych, sporządzony wg wzoru – Zał. nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach