Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych przy rozliczeniach bezgotówkowych w formie kart paliwowych

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 61-884 Poznań, ul. Rybaki 18a
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 6579000 , fax. 061 6579009
  • Data zamieszczenia: 2009-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka Akcyjna
    ul. Rybaki 18a 18a
    61-884 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 6579000, fax. 061 6579009
    REGON: 63023584700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgm.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Osoba prawna utworzona w celu zaspokajania potrzeb o charakterze powszechnym

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych przy rozliczeniach bezgotówkowych w formie kart paliwowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są periodyczne (ciągłe) dostawy paliw płynnych w ciągu roku, 14 000 litrów oleju napędowego oraz 900 litrów benzyny bezołowiowej Pb 95, realizowane w drodze zakupów jednostkowych paliw (tankowanie pojazdu) dokonywanych przez przedstawicieli Zamawiającego na stacjach paliw Wykonawcy. 2. Rozliczenia jednostkowe każdego zakupu będą dokonywane bezgotówkowo za pomocą kart paliwowych zabezpieczonych indywidualnymi numerami PIN, dostarczonych przez Wykonawcę w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy, w liczbie 22 sztuk, działających w systemie stacji paliw Wykonawcy. 3. Wykonawca zapewnia blokadę karty flotowej po zgłoszeniu jej utraty z bezpłatnym wydaniem karty dodatkowej lub zamiennej w miejsce karty utraconej. 4. Uaktualnienie kart oraz ewentualne przedłużenie ważności następuje na koszt Wykonawcy. 5. Ustala się następujące okresy rozliczeniowe dla transakcji bezgotówkowych: od 1 do 15 dnia miesiąca i od 16 dnia miesiąca do ostatniego dnia miesiąca. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień okresu rozliczeniowego. 6. Podstawą płatności za dokonywane transakcje bezgotówkowe są faktury wystawione dwa razy w miesiącu, na koniec każdego okresu rozliczeniowego. 7. Na fakturze powinny zostać ujęte następujące dane: numer rejestracyjny pojazdu, data oraz nazwisko osoby dokonującej zakupu paliwa, ilość zakupionego paliwa w każdym tankowaniu, tankowanie w miarę możliwości powinno dobywać się w obecności pracownika stacji. 8. Do poszczególnych paliw wymienionych powyżej stosuje się wymagania jakości, określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r., poz. 221, Nr 1441)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z niniejszego postępowania z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: 2.1. Zamawiający uzna spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1.1. jeżeli Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, które będą wykonywane przy realizacji zamówień, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.2. Zamawiający uzna spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1.2. - 1.4. jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z treścią załącznika nr 2 do IDW. 2.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: 2.3.1. Warunki opisane w pkt 1.1. i 1.4. spełnia każdy Wykonawca z osobna; 2.3.2. Warunki opisane w pkt 1.2. i 1.3. Wykonawcy spełniają łącznie. 2.4. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt 11 IDW oświadczeń i dokumentów, wg. formuły: spełnia - nie spełnia. 2.5. Okoliczności wykluczające z udziału w postępowaniu określają przepisy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 i pkt. 1-4 ustawy pzp - załącznik nr 2 do IDW; 1.2. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do IDW; 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.4. Koncesję na obrót paliwami ciekłymi, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki stosownie do ustawy Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006r., Nr 89, poz. 625 ze zm.) 2. Dokumenty w przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2 ww. rozporządzenia - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument/ty, o którym mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Oświadczenia i dokumenty składane w ofercie w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 3.1. Oświadczenie wymienione w pkt 1.1., winno być przedłożone przez każdego Wykonawcę z osobna; 3.2. Dokumenty wymienione w punktach, 1.3., oraz 1.4. (lub w pkt 2., jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej), winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę z osobna. 3.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. W tym celu do oferty musi zostać dołączone stosowne pełnomocnictwo dla Pełnomocnika podpisane przez wszystkich wspólnie ubiegających się o zamówienie Wykonawców. 3.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w przypadku wybrania ich oferty, zobowiązani będą do przedłożenia Zamawiającemu (jeszcze przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego), umowy regulującej współpracę tych Wykonawców w zakresie realizacji zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgm.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach