Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń przy ul. Poznańskiej w związku z przeniesieniem wszystkich oddziałów (za wyjątkiem oddziału psychiatrycznego i chorób zakaźnych) z ul. Toruńskiej do obiektu przy ul. Poznańskiej. Postępowanie na: Dostosowanie pomieszczeń w budynku głównym Szpitala przy ul Poznańskiej 79 przeznaczonych na: a) ambulatorium chirurgiczne dla dzieci, zlokalizowane na kondygnacji 1C, b) poradnię chirurgiczną dla dzieci zlokalizowaną na kondygnacji 2C

Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, ul. Poznańska 79
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7651397 , fax. 062 7571323
  • Data zamieszczenia: 2009-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu
    ul. Poznańska 79 79
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7651397, fax. 062 7571323
    REGON: 00126675700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkalisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń przy ul. Poznańskiej w związku z przeniesieniem wszystkich oddziałów (za wyjątkiem oddziału psychiatrycznego i chorób zakaźnych) z ul. Toruńskiej do obiektu przy ul. Poznańskiej. Postępowanie na: Dostosowanie pomieszczeń w budynku głównym Szpitala przy ul Poznańskiej 79 przeznaczonych na: a) ambulatorium chirurgiczne dla dzieci, zlokalizowane na kondygnacji 1C, b) poradnię chirurgiczną dla dzieci zlokalizowaną na kondygnacji 2C
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są prace budowlane polegające remoncie pomieszczeń przeznaczonych na: 1. Ambulatorium Chirurgiczne dla Dzieci zlokalizowane w Budynku Głównym szpitala przy ul. Poznańskiej na kondygnacji 1C - zakres prac: - roboty rozbiórkowe: wykucie otworów drzwiowych w ścianach z cegieł, demontaż drzwi stalowych, - instalowanie drzwi płytowych - instalowanie przegród aluminiowych wewnętrznych - wykonanie robót malarskich wraz z wymianą odcinków listew odbojowych i uzupełnieniem płytek podłogowych. 2. Poradnię Chirurgiczną dla Dzieci zlokalizowaną w Budynku Głównym szpitala przy ul. Poznańskiej na kondygnacji 2C - zakres prac: - roboty rozbiórkowe: rozebranie ścianki zaślepiającej otwór drzwiowy, rozebranie wykładziny ściennej z płytek, wykucie z muru szafki rewizyjnej, zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych, usuniecie kleju z podłoża - instalowanie drzwi płytowych - położenie płytek ściennych wraz z montażem drzwiczek stalowych do zaworów - położenie wykładzin elastycznych z PCW zgrzewanych - wykonanie robót malarskich wraz z wymianą odcinków listew odbojowych i uzupełnieniem płytek podłogowych. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w załączonym przedmiarze robót. Termin wykonania robót - 2 miesiące od dnia zawarcia umowy. Roboty będą się odbywać podczas normalnej pracy szpitala w godz. 7-20. W celu właściwego skalkulowania ceny ofertowej zaleca się dokonanie wizji lokalnej w obiekcie będącym przedmiotem zamówienia i uzyskanie niezbędnych danych. Rozliczenie robót: ryczałtem na podstawie obmiaru, płatność za wykonane roboty zostanie uregulowana w terminie 30 dni od dnia złożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT, podstawą do wystawienie przez Wykonawcę faktury będzie podpisanie przez przedstawicieli obu stron protokołu końcowego odbioru robót. Zamawiający na wykonane roboty wymaga udzielenia gwarancji na okres min 12 miesięcy. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia powinien dysponować niezbędnym sprzętem oraz wykwalifikowaną kadrą do wykonania prac obejmujących przedmiot zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli materiałów użytych do produkcji, procesu technologicznego Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia placu budowy pod kątem bezpieczeństwa i higieny pracy oraz warunkami ppoż. Wykonawca odpowiedzialny będzie za wszelkie straty poniesione z jego winy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Koszty transportu materiałów i odpadów (w tym utylizacja papy) obciążają wykonawcę. . Termin realizacji zamówienia: Realizacja zamówienia: rozpoczęcie prac związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia musi nastąpić niezwłocznie, po zawarciu umowy, a zakończyć w terminie do 2 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 2.000,00 zł Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonego w punkcie I niniejszej SIWZ - dotyczy również wadium składanego w formie pieniężnej. Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: Kredyt Bank S.A. O.Kalisz 90 1500 1432 1214 3004 7163 0000 z dopiskiem Wadium w przetargu na Dostosowanie pomieszczeń - ambulatorium i poradnia chirurgiczna dla dzieci Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna oryginał dowodu ich wniesienia należy załączyć do oferty w osobnej koszulce lub zdeponować w kasie Zamawiającego w godz. 700 - 1430. Kserokopie dowodu wniesienia wadium np. dowód przelania pieniędzy na konto Zamawiającego czy gwarancję bankową należy wpiąć trwale do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia konieczne jest wymienienie w ich treści wszystkich wykonawców w sytuacji, gdy składają oni jeden wspólny dokument.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub dokumentach, których Zamawiający wymaga w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów jednoznacznie musi wynikać, iż Wykonawca spełnia powyższe warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - druk w załączeniu 4) na potwierdzenie warunku, że Wykonawcy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca może przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkalisz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach